VIDEO: MINE NYESTE KLESSINNKJØP

Reklame | Nelly

Nå er det veldig lenge siden jeg har postet video på min YouTube-kanal, faktisk nærmere ett år. Jeg bestemte meg egentlig en periode at jeg skulle poste regelmessig, men slått meg til ro med å poste når jeg kun føler for det selv. Snapchat og blogg er mer meg, men jeg vil gjerne poste litt videoer i ny og ned. Så dere kan selvfølgelig komme med ønske til videoer, er det noe spesielt dere ønsker å se?

Denne gangen viser jeg fram mine nyeste innkjøp. Ingenting av dette er sponset, men jeg får ofte spørsmål om jeg kan vise fram ting jeg kjøper. Link til dem ligger under videoen i dette innlegget. Håper dere vil like videoen!

Dere kommer til videoen ved å trykke på bilde eller her

Leopard kjole utsolgt, tilsvarende HER | Leopard skjørt utsolgt, lignende HER | Leopard t-skjorte utsolgt | Grått skjørt utsolgt | Svart topp utsolgt | Hvit playsuit med roser HER | Svart playsuit med mønster HER | Hvit kjole med mønster utsolgt | Shorts HER 

 

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg