VI HAR REIST TIL..

Hallo dere! Nå stund siden sist oppdatering, tenkte å forklare litt rundt dette i et innlegg senere, men akkurat nå ønsker jeg å fokusere på denne helgen, og her og nå. Dette er nemlig min første frihelg på fire uker, så denne skal virkelig nytes. Jeg befinner meg i Tønsberg med Martin, familien hans, og Milla. Her skal vi være hele helgen, noe som bli skal være her i helgen. Mange av dere kanskje fått med dere at vi var her i sommer, og her likte jeg og Martin oss spesielt godt. Derfor ville vi så gjerne tilbake. Vi er faktisk på samme hotell, så det gjør det hele ekstra spesielt. Vi har ikke lagt noen spesielle planer for helgen, noe som er veldig deilig egentlig. Det blir nok litt shopping, gåturer og avslapning på hotellet. Ser frem til en kjempefin helg her ♥

2 kommentarer
    1. Så koselig 🙂

      E ikje det vældi dyrt me hotell når man ska være dær længe ? 1000 kr natta eller mer ? 😮

      1. Det var det også! Veldig glad vi valgte å dra hit med tanke på hundene 🙂

        Nå hadde ikke akkurat vi et veldig langt hotellopphold, da vi bare skulle være her en natt. Men priser på hotell varierer veldig fra hvilke hotell, hvor det ligger og hvilken standard hotellet har. Hotellet vi var på nå kostet rundt 1400kr for en natt, for to voksne og to hunder, og med badekar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg