VANSKELIG Å DELE NÅR JEG HAR DET FINT

Jeg har flere ganger den siste tiden fått høre at jeg er blitt så lite personlig, og at de innleggene som jeg bruker litt lengre tid på, hvor jeg snakker ut om livet mitt generelt, gjerne der jeg deler litt vonde, såre og vanskelige ting fra livet mitt er savnet. Faktisk så synes jeg det er vanskelig å gå innpå gamle ting om dagen. Det er mye jeg vil dele, og som jeg vet andre ville ha nytte av å lese, men jeg synes det er utfordrende å skrive om det som er vanskelig, og kjenne på hva jeg føler om ting. Livet mitt er på mange måter bedre enn det har vært på lenge. Martin og jeg har endelig blitt et par, depresjonen er jeg kommet litt over nå som jeg har sluttet på tablettene mot acne, jeg har begynt å jobbe, jeg har mer energi, er mer glad og har det faktisk litt ok. Ikke bare greit, men litt mer enn det. Men selv om jeg har det fint, så har jeg det vanskelig. Det kommer fremdeles nedturer når jeg har det på mitt beste, og generelt i dagene mine. Jeg har fremdeles angst, blir fort sliten, sliter med mye tankekjør og sovne om kvelden. Jeg har mange tanker og ting jeg sliter med, men jeg har lært meg en annen måte å leve med det på kanskje? Det er for eksempel mange ting jeg sliter med dårlig samvittighet over, men jeg kan faktisk ikke gå å tenke på det hele tiden for det. Alle kan gjøre feil, og det er greit tenker jeg. Jeg føler at på nåværende tidspunkt at det er lev bart hvert fall, men hva jeg tenker rundt dette om noen måneder, veit jeg ikke. Jeg er redd for at om jeg begynner å tenke ordentlig og dele fra de vanskeligste tingene, vil jeg også få det vanskeligere med meg selv igjen. Så derfor har jeg valgt å ta litt avstand fra det egentlig, og heller skrive litt mer glad-innlegg om dagen, men som jeg gjerne også bruker litt tid på selv om det kanskje ikke føles sånn ut for andre. Men om det er noe spesielt dere ønsker jeg skal dele, så kan jeg så klart prøve å få til det. Bare å legge igjen en kommentar!

Håper dere ellers har hatt en fin start på uka. Jeg har egentlig bare slappet av i dag, planlagt innlegg, gjort litt husarbeid og selvfølgelig gått noen turer med hundene. Skal prøve å få lagt meg litt tidlig i kveld, ettersom jeg skal på møte med jobbspesialisten min i morgen kl. 10.

1 kommentar
    1. Jeg heier på deg! Er veldig godt å høre at du er bedre og da ønsker å skrive om hvordan du har det idag. Du trenger ikke gå tilbake til det vonde og nøre opp rundt det. Vær glad du er bedre og motiver gjennom det. Jeg ønsker veldig gjerne også å få det bedre! Hvorfor vil folk bare at du skal skrive om det vonde? For å få det bedre selv? Nei, keep on going! Gratulerer med så god topplassering!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg