UKENS SPØRSMÅL #98- TRENING, HUNDENE, UTDANNING..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvor gammel er du? 
Jeg fylte 22 år i april.

Du får unødvendig mye pes, hvordan påvirker det psyken din? Håper du klarer å la det prelle av, fortsett å vær deg selv<3 
Tusen takk for koselige ord! Veit du, jeg synes egentlig at jeg takler det ganske bra. Jeg veit ikke om det er fordi jeg er blitt så hardbarka etter all mobbingen jeg har opplevd eller om det er bare fordi jeg er god på å skille hva som folk skriver av sjalusi, fjas og som det er lite konstruktivt i. Uansett så preller det av meg raskt!

Hvor ofte trener du? 
Jeg går flere turer med hundene hver dag, men sånn utover det trener jeg sjeldent. Hadde en liten treningsøkt for et par uker siden da faktisk!

Hvor mange leser bloggen din?
Det varierer veldig, og vært enda mer varierende nå som jeg ikke har holdt bloggen gående på en stund. Men når jeg oppdaterer jevnlig kan jeg ha 1500 en dag, 3000 en annen dag og 6000 neste dag. Har også hatt opptil rundt 20.000 daglig tidligere, da jeg skrev dette innlegget. Håper på et jevnere leserantall over tid, selv om man plutselig ha et høyt eller lavt antall i blant, alt ettersom hvordan interesse innleggene man skriver gir.

Hvor mange år er hundene dine?
Michelle (hun på det øverste bilde) er 7 år og Milla (på det neste bilde) er 9år.

Har du planer om å få valper på en av hundene dine? Elsker hunder <3 
Jeg har veldig lyst til å ha valper på Michelle, men sånn livet mitt er nå, så passer ikke det helt inn dessverre. Skulle jeg hatt valper på Michelle så er det akkurat i grenseland nå, og Milla er for gammel til å få det.

Hva jobber du som?
Jeg ønsker dessverre ikke å dele hvor jeg jobber.

Hva tenker dere om barn?
Det er ikke noe vi stresser med. Først må vi fokusere på å bli friskere begge to, men det er noe vi ser for oss i fremtiden.

Hva er en bra dag for deg?
En bra dag for meg starter med rolig morgen, etterfulgt av en lang dusj, en fin tur med hundene og en deilig frokost. Gjennom dagen tilbringer jeg tid med de jeg er glad i, og gjerne har litt planer for dagen. Merker spesielt godt de dagene jeg har ting å gjøre at da blir dagen bra, samtidig så er det viktig at jeg ikke pusher meg for mye, ettersom jeg kjenner jeg blir fort sliten om dagen og mye smerter i kroppen.

Har du mye angst i hverdagen?
Noen dager er selvfølgelig bedre enn andre, men jeg sliter mye angst i hverdagen ja. Mye jeg kan gjøre for å redusere eller forhindre angsten heldigvis, men alt er ikke lett å styre.

Hvilken utdanning har du tatt? 
Jeg har gått to år innen helse og et år med påbygg, men jeg har ikke fagbrev eller ikke tatt noe videre utdannelse.

Har du tannlegeskrekk?
Ja, det har jeg. Kan ikke huske at jeg har vært hos tannlegen alene, i så fall har det bare vært en gang.

Hvor kjøper du som regel sminken din?
Makeup Mekka kjøper jeg oftest sminke. Av de produktene jeg har prøvd, har jeg vært fornøyd med det meste. Det beste er at det er veldig rimelige produkter.

Tar du det personlig at behandleren din avslutter behandlingen?
Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg blir veldig lei meg når jeg tenker på det og jeg får mange vonde følelser, men i realiteten veit jeg at dette er jobben hennes og ikke noe hun har bestemt. Det var som da vi snakket sammen, at hun skulle ønske at jobben hennes var et annet sted og at hun skulle ønske hun kunne ha meg videre i behandling, fordi vi har fått så god relasjon.

Hvor ofte jobber du? 
Det varierer veldig, ettersom når arbeidsplassen min har behov for meg. Noen ganger jobber jeg ikke på en uke, og noen ganger jobber jeg tre ganger på en uke. Men jeg har vært åpen om at jeg jobber mindre nå på grunn av Covid-19 situasjonen.

Hva er dette “kontoret” som stadig snakkes om? Jobb? 
Det er et sted hvor Martin kan trekke seg tilbake og holde på med sitt. Noen ganger er jeg også med dit og jobber med mine sosiale medier.

Hvor trives du best?
Jeg er veldig glad i å reise med den lille fine familien min, men jeg trives nok best hjemme i armkroken til samboeren min, med hundene liggende ved siden av oss.

 


Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg må si at jeg synes det er så bra at du selv sier at barn ikke er noe dere kan tenke på nå mens dere fortsatt sliter med psyken. Føler det er så mange så tar så lett på det å få barn og at det er noe som «ordner» livet og tilfører det noe. Jeg tror det barnet som får deg som mor, får en mor som elsker barnet over alt og som kommer til å være veldig tilstedeværende og god. Du virker som en snill og god person, det er trist å lese om
      Mobbingen som du har vært utsatt for. Har selv opplevd mobbing og utestengelse, men på mange måter så er jeg så Takknemmelig for det. Jeg har lært hva jeg er verdt og ikke minst det å stå opp for meg selv. Jeg håper du kommer til det punktet der du klarer å gi slipp på det og at du får bearbeidet disse følelsene og kan bruke det som en god erfaring. Det er godt å se at du og Martin tar så godt vare på hverandre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg