UKENS SPØRSMÅL #94- STYGGE BLIKK, INNTEKT, TIKTOK..


SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL


Får du stygge blikk fra folk når du har på tette klær? 

Nei, jeg vil ikke akkurat si at blikkene jeg får da er stygge.

Hva tenker du om at din åpenhet om alt, vil ligge tilgjengelig på Internett for alle i ubegrenset tid? Tror du at du vil tenke de samme tenke og ha den samme innstillingen til privatlivet ditt, om for eksempel 32-åring?
Jeg personlig synes ikke at jeg har delt noe “farlig”, eller noe jeg tenker at jeg vil angre på. Jeg står for alt jeg har skrevet, men jeg har også begynt å begrense meg i forhold til hva slags ting jeg ønsker å dele her nå og ikke. Mange av tingene jeg har delt, er ting har tenkt på gjennom flere år, og selv om jeg har vokst har det ikke endret seg, fordi jeg er så sikker på hva jeg mener og hva jeg står for.

Tjener du penger på bloggen? 
Det gjør jeg!

Vil du ha barn nå? Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Jeg har alltid hatt lyst på barn tidlig, helt siden jeg var 15 år faktisk. Men jeg er kommet til et punkt der jeg ønsker å vente. Akkurat nå er det andre ting jeg vil prioritere, og jeg vil ha ting mer på plass i livet mitt først. Om jeg hadde blitt gravid, måtte jeg tatt standpunkt til det da.

Kan du begynne å legge ut flere oppskrifter på maten du deler? 
Ja absolutt! Har en kategori her på bloggen med oppskrifter, skal få lagt inn de som ikke er kategorisert inn der også straks. Trykk her for å komme til innleggene. 

Kan du lage sminkevideo snart? 
Ja! Kan legge ut video der jeg sminker meg på snap snart. Blir nok bare en hverdagslook da.

Hva heter du på TikTok? 
Annhelennygaard, følg meg gjerne!

Hvorfor får du penger fra nav?? Du skrev du var Ikke frisk nok til å jobbe mer enn du gjør.
Det stemmer. Jeg mottar AAP fra nav, fordi jeg ikke klarer å være i en 100% jobb nå.

Spiser du og Martin like mye? 
Har egentlig ikke tenkt så mye på det, men Martin spiser nok mer enn meg. Han f.eks. kan spise en hel pizza fra peppes/pizzabakeren, jeg derimot klarer ikke en halv engang.

Jeg lurer på hvordan det er å leve med Bipolar? Siden legen har sagt til meg at det kan vær jeg har det…
Jeg er nok ikke den rette til å svare på dette, ettersom jeg ikke har denne diagnosen. Men om du sender samboeren min en melding på snapchat (martinravndal heter han der), så kan nok han gi deg litt mer svar. Om ikke regner jeg med at legen din også kan forklare deg litt mer rundt diagnosen, hva det går ut på, hvordan det er å leve med det, hva som er dine “trekk” siden han mener du kan ha det, eventuelle medisiner osv.

Er du glad i å trene?
Kan ikke skryte på meg det nei. Har tidligere trent på treningssenter, men nå trives jeg best med å gå turer med hundene flere ganger daglig.

Favoritt hunderase? 
Ååh, det er så mange fine hunderaser. Men de kan ha veldig forskjellige personligheter og behov, noe jeg ikke er kjent med på alle de ulike. Men av de hunderasene jeg har hørt om, hatt rundt meg eller hatt selv, så må jeg si Chihuahua. Liten hund, men med en enorm stor personlighet.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Legg igjen en kommentar! 

11 kommentarer
      1. Har det så mye å si om det er mye eller lite å spise en hel eller halv Peppes eller pizzabakeren pizza?
        Jeg og mannen min kan helt fint dele en stor pizza fra pizzabakeren og spise opp alt sammen. Da spiser han kanskje ett stykke mer enn meg.
        Men vi har fordelen med at vi har høy forbrenning begge to.
        Vi har fysiske yrker, så vi er i aktivitet når vi er på jobb.

        Jeg synes ikke at man skal kommentere om folk spiser mye eller lite. Det er et sårt tema for de aller fleste.
        Jeg er selv 164 cm lav, og er 48 kg lett.
        Spiser lite frokost og lunsj, for det er kald mat og det er jeg ikke glad i.
        Men jeg kan hive ned på masse mat når vi lager middag.
        Kan fint spise en halv pizza eller to store hamburgere.

        Skal man holde vekten så skal man spise ofte og lite, da holder man blodsukkeret i sjakk også og har mindre behov for søtsaker.
        Skal man gå ned i vekt, så gjelder det samme, spise ofte og lite. Kanskje legge om kosten litt, men man trenger ikke å snu alt opp ned.
        Skal man gå opp i vekt, så må man fortsatt spise ofte og lite, og tenke litt på karbohydrater, proteiner og alt sammen.

        Men jeg tenker at alt er med måte. Tren med måte, spis med måte, så lenge man har det bra og er fornøyd med seg selv, så skal ikke andre kommentere hva man spiser eller hvordan man ser ut.

        Ann Helen – Du ser kjempe flott ut, du virker som en kjempe herlig jente! Stå på videre og ha troen på deg selv.

        Hilsen beinrangelet i mannsdominert yrke ✌🏽

      2. Yeezez ! Skaff deg ett liv !

        Du er supersøt Ann Helen – stå på og drit i de som henger seg opp i bagateller 🙌🏼

      3. Fader å frekk du er. Hva er poenget med å under hele tatt spørre om hvor mye folk spiser? Har en veninne som veier ca 50 kg. Dersom jeg deler en pizza med henne nå jeg spise fort . Jeg pleier å spise 2-3 biter og hun resten. Jeg blir sint når jeg leser slik . Hilsen psykiatrisk sykepleier .

    1. Du dukker stadig opp på Snapchat hos meg, og jeg klikker meg gjennom. Må bare si at jeg legger merke til at du får utrolig mye rare og frekke spørsmål og kommentarer. Fatter ikke hva som gjør at folk skal «sladre til nav» eller spørre om disse tingene, folk as!! jaja, du må stå på! Du virker som en kul dame ❤️

    2. Du sier du mottar AAP, men at du tjener penger på bloggen. Er ikke dette inntekt du må opplyse om til NAV?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg