UKENS SPØRSMÅL #93- TIKTOK, FORHOLDET VÅRES, NAVN PÅ FREMTIDIGE BARN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Hva vil du kalle dine fremtidige barn? 
Om jeg fikk en datter skulle hun egentlig hete Michelle. Men da jeg var 15 år, hadde jeg ikke tid til å vente, så jeg kalte hunden min det i stedet. Men av jentenavn så er jeg også veldig glad i Mileah, Leah, Linnea, Emmeline og skulle jeg valgt dobbeltnavn så kanskje Lykke-Sofie, synes det er så fint! Guttenavn er jeg svært usikker på, kanskje Louie eller Milano. Jeg har mine tanker og ønsker, men jeg og Martin må selvfølgelig bli enige om det om det en gang skulle skje at vi får barn sammen.

Har du noen penger/hjelp fra Nav? Åssen ytelse? 
Jeg får arbeidsavklaringspenger fra Nav de dagene jeg ikke jobber, siden jeg ikke er frisk nok til å stå i en veldig høy prosentstilling med jobb akkurat nå.

Hvordan går det med faren din? Lenge siden vi har sett han på vloggen. 
Han har det fint, ikke noe nytt der egentlig.

Hvilken rase er hundene dine?
Milla (hun minste) er Chihuahua og Michelle er blanding av Border Collie, Sankt Bernhard, Keeshond, Labrador og Bouvier.

Hvor høy er du? 
Jeg er 1.66cm høy (ellers som Martin sier, lav..)

Det at du prøvde så hardt for å like analsex, kan det ha noe å gjøre med at kjæresten din er bifil og liker sex med menn (altså anal)? Føler du at du må gi det ekstra liksom?
Vil ikke akkurat si jeg prøvde hardt for å like det, men jeg ville prøve noen ganger før jeg kunne si om jeg likte det eller ikke. Er så lett å si at man ikke liker det etter en gang, så jeg tror flere ville likt det om de ga det flere sjanser. Men over til spørsmålet. Hmm, jeg følte ikke noe press for å måtte like det pga. han egentlig, men begge ville prøve så da gjorde vi det. Og bare fordi man er bifil/eller gutter liker gutter, betyr det ikke at man har anal. Det finnes mange andre ting man kan gjøre også.

Roser eller tulipaner? 
Roser helt klart!.

Krangler du og Martin sammen? 
Alle har vel noen uenigheter i blant, men vil ikke si at vi krangler ofte nei.

Den toppen du har på deg på det øverste bilde var skikkelig fin! Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den? 
Ja ikke sant! Den er fra Kappahl.

Kan du begynne med TikTok? 
Opprettet faktisk en konto på TikTok i går, men har ingen videoer ute enda. Jeg og Martin prøvde oss på en lage en, og vi har inngått en avtale at om han får x-antall følgere på snapchat (som vi har blitt enige om) innen en uke, så skal jeg få poste videoen vi lagde. Så legg han gjerne til på snapchat, @MartinRavndal heter han der. Følg meg gjerne på TikTok også, for å se når eventuelt videoen kommer ut. Heter annhelennyggaard der. Veit ikke hvor ofte det vil komme ut videoer der eller hvor mange som i det hele tatt vil komme ut, men det er en start. Noen jeg burde følge forresten?

Hvordan går det med Martin nå? Er han bra igjen? 
Det går mye bedre, men han er langt ifra bra eller frisk. Slikt tar tid dessverre..

Hvor mange ganger i uken vil du si det er vanlig å ha sex med samboeren sin? 
Det er veldig individuelt og varierer fra par til par. Noen har flere ganger om dagen, noen har en dag i uka, noen har en dag i måneden eller sjeldnere. Ingen fasit på det.

Hva spiser du til frokost og lunsj?
Helst baguett med makrell i tomat og agurk, eller omelett. Jeg lager faktisk sykt god omelett om jeg får si det selv, kanskje ikke så sunn men.. Har også fått sansen for å ha druer, agurk, paprika og diverse snacks ved siden av.

Har du vært i faktisk livsfare noen gang? 
Nei heldigvis..

Hva er forskjellen på denne gangen du begynner å blogge og de tidligere gangene? 
Hmm.. Har ikke sluttet og startet igjen med bloggen vil jeg si, men har hatt noen små pauser på denne 8 år lange reisen med bloggen. Jeg skal bare yte mitt beste fremover, senke forventningene til meg selv og gjøre dele det jeg føler for!

Har du ptsd? 
Nei det har jeg ikke.

Hva slags diagnose har Martin? 
Han har angst, depresjon, bipolar lidelse og ADHD.

Hvor kjøper du klær hen? Du har så mye fint! 
Ååh, takk! Cubus, H&M, Zizzi og Kappahl for det meste.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

2 kommentarer
    1. Er ny til din blogg og så ukens spørsmål, og har noen spørsmål til neste ukes spørsmål:
      Hvorfor får du penger fra nav?? Du skrev du var Ikke frisk nok til å jobbe mer enn du gjor…
      Andre tingen som jeg så var at noe har hendt med Martin, hva skjedde??

      Og lurer veldig hvordan det er å leve med Bipolar, siden legen har sagt til meg at det kan vær jeg har det…

      Sorry for mange spørsmål, liker bloggen din veldig godt, og vil vite de to øverste spørsmålene sånn jeg henger litt mer med når jeg leser blogg innleggene dine😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg