UKENS SPØRSMÅL #82- OVERGREP, STREKKMERKER, ENGLEBROR..

 

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Kan du vær så snill ha mer “let`s talk about sex”- innlegg? Synes det er et spennende tema. 
Tjaa, jeg kan nok det, men har ikke så stort ønske å dele så mye rundt mitt eget sexliv, men snakke litt generelt om ting. Hva vil dere høre om innenfor dette?

Hei! Jeg synes du har en veldig kul blogg! Du virker veldig komfortabel med kroppen din og det er digg! Pleier du å sende kjæresten din nakenbilder?
Så hyggelig å høre, tusen takk for det! Det stemmer at jeg er veldig komfortabel med kroppen min. Nei jeg sender ikke nakenbilder til han, og har forøvrig aldri sendt det til noen andre heller, samme hvor komfortabel jeg er. Bilder kan bli så fort spredt! Martin ønsker heller ikke slike bilder, ettersom han er redd for at noen skal komme seg innpå telefonen hans.

Hvorfor kaller du barn som hadde tie dye for harry? Det er noe man gjerne lagde sammen på barneskolen eller barnehagen.
Aldri kalt barn eller andre som hadde det for harry, men stilen er etter min smak harry uansett om dette var noe man lagde sammen eller ikke.

Han som misbrukte deg, er det en i familien din? 
Ja, det er han.

Hvor kunne du tenkt deg å reist, hvis du kunne valgt hvor i verden du vil? 
Oii, det er et vanskelig valg. Først og fremst er jeg ikke kjent med så mange steder og hva de har der, så det er vanskelig å svare på. Ville reist til et varmere strøk hvor jeg kunne badet masse, solt meg, hvor det hadde vært mye å se på og gode shoppingmuligheter. Men om jeg kunne valgt akkurat nå, ville det blitt London. Vært der en gang, og likte meg så godt der. I tillegg så er det så mye jeg ikke fikk oppleve, men som jeg gjerne vil

Røyker/snuser du? 
Ingen av delene, noe jeg er veldig glad for. Ikke bra for verken helsa eller lommeboka.

Hvilken by bor du i? 
Jeg bor litt utenfor Hønefoss.

Hvilken skole gikk du på når du var liten? 
Hallingby, både på barneskolen og ungdomsskolen.

Kan du ha en challenge video med typen? Typ picking outfit for eachother. 
Det kan være mulig. Martin og jeg har faktisk snakket om å lage en sånn type video, så det hadde vært gøy. Ikke så redd for at han ikke skulle likt det jeg hadde kjøpt, for jeg har kjøpt masse klær til han oppover tidene, og alt har falt i smak. Men hadde vært spennende å sett hva Martin hadde valgt ut til meg må jeg si.

Hei! Synes du det er pinlig å være så åpen om sex siden du vet faren til Martin følger snappen? 
Begge foreldrene til Martin følger snappen min, og jeg tenker litt på det helt ærlig, men samtidig er jeg lite åpen om mitt og Martin sitt sexliv og heller om ting generelt som jeg veit kan hjelpe andre. Og det er det som betyr noe for meg, så alt i alt synes jeg det er lite pinlig egentlig.

Kan du ha flere outfit bilder på bloggen? 
Kan absolutt prøve å få til det.

Hvorfor sitter faren din i rullestol? 
Mener du kjøretøyet hans som han kun bruker ute? Han sliter med hofter, knær og kols, og derfor er dette et fint hjelpemiddel for han.

Har du strekkmerker? I så fall hvor? Jeg føler eg så alene som bokstavelig har det overalt!! Under armene, bak knærne, hoftene, puppene, lårene osv. 
Det har jeg, både på magen, hoftene, litt på armene og puppene. Helt normalt å ha strekkmerker, og jeg synes man skal bære de fram med stolthet og ikke skamme seg over dem.

Hvordan er forholdet med deg og moren din i dag? 
Jeg veit ikke helt hva jeg skal svare her. Vi går greit over ens når vi møtes, men jeg godtar ikke valget hun har tatt og det preger nok møtene våres litt vil jeg si.

Hvor gamle er tantebarna dine? 
Jeg har fem “tantabarn” og grunnen til at jeg skriver det med ” “, er fordi ingen av dem er det biologisk for meg i utgangspunktet, men foreldrene deres og barna ser på meg som tante for dem. Tenkte å bare avklare dette, slik at det ikke blir noen misforståelser først. Tantebarna mine er 1 år, 2 år, snart 3 år (om 3 uker), 4 år og 6 år.

Hvorfor vasker du håret så ofte på snap? Du vet at det sliter utrolig mye på håret og PH verdien i hodebunnen. Om du sliter med fett hår og hodebunn så synes jeg du burde bruke produkter mot det istedenfor å risikere å ødelegge hodebunnen din helt.
Kan ikke si meg enig i at jeg har vasket det så ofte på snapchat den siste tiden. Vasker det vanligvis annenhver dag, men når jeg sliter med stress blir håret ofte fortere fett og jeg føler da for å dusje oftere, selv om jeg er fullt klar over at jeg heller burde bruke noen produkter mot det i stedet.

Har du noen uvaner?
Ja, jeg er ekstremt glemsk. Er det egentlig en uvane? Men jeg har en uvane av å legge telefonen/bankort i bhen eller på badet, og spør ofte etterpå om hvor det er. Jeg kan også ofte fortelle samme tingen 3562 ganger, noe som kan være litt slitsomt! Mon tro at Martin begynner å bli lei.. Kan dele flere i eget innlegg.

Kan du noen andre språk en norsk?
Ja, jeg kan delvis engelsk og tysk også.

Hvor gamle er hundene dine? 
Milla (minstemor), er 8 år og Michelle er 6 år.

Så trist å høre at du har en englebror, kunne du ha snakket litt om det? Om hva som skjedde, hvordan det har preget deg osv (med tanke på at du ikke var født da osv) Skjønner 100% om du ikke vil, men bare et spørsmål 🙂 Også lurer jeg på, hvorfor har Ann Kristin aldri hatt langt hår? Hun klær kort altså 🙂
Mamma er bærer av en bakterie, husker ikke navnet akkurat nå, men kan snakke litt mer med hun om det igjen og skrive mer om det senere. Poenget er at noen kan være bærer av den, og andre ikke. Hun kunne ikke, selv om legene påstod det. Det gjorde at han ikke la på seg, og ikke var ferdig utviklet da han kom ut, og ble derfor dødfødt. Det samme skjedd da jeg skulle komme, men da fikk mamma bedre oppfølging rundt dette. Jeg tenker mye på han, og hvor annerledes ting kunne vært om han var her. I tillegg har han ingen ordentlig grav, og dette påvirker angsten min i stor grad.

Ann Kristin har hatt langt hår tidligere, men trives best med kort.

Har du sett grisedokumentaren som kom ut for et par måneder siden? Hva er evt. dine tanker? Har du planer om å kutte ned på kjøttforbruket?
Nei, har ikke sett den.

I tiden du og Martin ikke var sammen, følte du fremdeles en type tiltrekning til han? At dere en dag kom til å bli sammen igjen? Eller er du litt overrasket over at det tok denne vendingen?
Jeg er veldig overrasket over at det tok denne vendingen, og hadde aldri sett det for meg. Men jeg er veldig glad for det selvfølgelig! Jeg kan vel ærlig si at jeg har følt en type tiltrekning til han, hvert fall det første året etter det ble slutt, muligens lenger også. Også litt over det siste halvåret nå. Noen vil bare se på det som et savn og kjærlighetssorg, og det var det også. Men det var litt mer enn det føler jeg. Når jeg har møtt/vært sammen med andre gutter, har det ikke føltes det samme, og når jeg har vært med han og dratt hjem igjen, har jeg håpet på at det skulle bli oss igjen mange ganger.

Hvilken årstid liker du best? Og hvorfor? 
Sommer helt klart! Liker så godt varmen, muligheten for å kunne bade ute og sole seg. Også gir denne tiden meg så god energi. På høsten/vinteren er det så dystert, og det dukker ofte opp mer negative tanker.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

6 kommentarer

Siste innlegg