UKENS SPØRSMÅL #81- INNTEKT, MOBBING, NAVN PÅ FREMTIDIG BARN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går det med deg for tiden?
Takk som spør! Det går litt opp og ned, men jeg har det i helhet mye bedre enn det jeg har hatt det på lenge.

Hvor kjøper du helst klær?
H&M, Cubus, Gina Tricot, også eier jeg faktisk noen plagg fra Spar Kjøp også. Fikk meg en lekker leopysjamas i dag derfra, som jeg skal vise dere om noen dager. Ellers har de også mye fint undertøy på Lindex.

Hvordan overraske kjæresten på en sexy måte? 
Kjøp inn noe sexy undertøy, kjole og sko.

Har du alltid vært så trygg på deg selv, egen kropp og egne meninger som du er i dag?
Tjaa, det har vel vært litt periodevis når det kommer til egne meninger kanskje, men jeg har alltid vært veldig sta og bestemt, men tryggheten på dette har blitt sterkere og sterkere ved årene. Samme hva andre har måtte mene om meg har jeg alltid kjørt mitt eget løp, stolt på meg selv og gått med rak rygg, og vært fornøyd med egen kropp.

Hvor mange har du hatt sex med? 
Dette spørsmålet får jeg ganske ofte, ikke at jeg helt skjønner hvorfor. Men jeg har hvert fall hatt sex med fire personer.

Hvilken telefon har du? 
Iphone 7. Har veldig lyst på den nyeste, med tanke på kameraet. Det er så sjukt bra!

Hvor mye tjener du? 
Det varierer veldig i forhold til hvor mange lesere jeg har, sponsorer osv.

Hva ville du kalt barna dine? 
Om jeg fikk en datter skulle hun egentlig hete Michelle. Men da jeg var 15 år, hadde jeg ikke tid til å vente, så jeg kalte hunden min det i stedet. Men om jeg skulle valgt nå så er jeg usikker når det kommer til guttenavn, men av jentenavn så er jeg veldig glad i Mileah, Nathalie, Linnea og Emmeline.

Kunne du tenke deg å få barn før du har ordnet opp i egen psyke og kommet deg ut i (fast) jobb? 
Nei, vil helst få bedre psyke og jobb, men det er ikke alltid ting blir som man forestiller seg.

Hvordan var det egentlig å gå på Hallingby skole? Behandlet folk deg bra osv? 
Jeg ble ganske mye mobbet der, så veit ikke om jeg vil skryte på meg at alle der behandlet meg der så bra. Men jeg hadde noen få “venner” som jeg kunne snakke med og være med en sjelden gang.

Kjæresten min vil ikke ha anal sex men det vil jeg, hva kan jeg gjøre for å få hun til å like det? 
Jeg kan forstå at hun ikke vil det, for det gjorde ikke jeg i starten heller. Så du kan ikke akkurat tvinge henne til å like det, men det kan jo være at hun vil prøve etter hvert. Har derfor ingen gode tips å komme med annet enn ikke mas for mye om det, og respekter at hun ikke ønsker det.

Hvordan har livet ditt forandret seg det siste året? 
Det har forandret seg på veldig mange måter. Det gikk fra å bo hjemme på jenterommet hos pappa, til å bo for seg selv, noe som har vært et av mine tøffeste valg. Fra å være singel til å bli sammen med gutten jeg elsker. Bloggen har også nådd ny høyde med å være med i blogg.no sitt partnerprogram og Snapchatkontoen min er også verifisert. Sykt gøy! Psyken min derimot, tok en motsatt retning for et halvt år siden og forverret seg, men nå har jeg blitt så mye bedre igjen!

Hva er det beste og verste med å blogge? 
Beste er at det er så utrolig givende. Jeg veit at det jeg skriver om kan hjelpe mange mennesker, noe jeg får veldig mange fine tilbakemeldinger på også. Verste er nok at jeg ofte føler jeg må forsvare meg selv, selv ting som skjedde for mange år tilbake, og gjenta ting flere ganger. Det kan være litt slitsomt!

Hvor ofte har dere sex? 
Spørs hva du mener med ofte, men vil si vi har det ganske ofte.

Hvorfor kjøper du klær i XXL til Martin? Han er jo en medium/large. 
Fordi det er det han føler seg komfortabel i. Skulle gjerne kjøpt XL til han hvert fall, men det ønsker ikke han, og da må jeg respektere det. Problemet er at ofte hvis man prøver å minske i klærne for å ikke få det så vidt, så blir det ofte for kort i lengden.

Hvor ille var skadene når du ble påkjørt? 
For dere som ikke veit det så ble jeg påkjørt for 4 år siden med scooteren min, av en mann som var uaktsom og ikke fulgte vikeplikten sin. Jeg ble heldigvis ikke skadet så mye fysisk, annet enn at jeg fremdeles kjenner at jeg har veldig vondt om jeg sitter/tar på ene leggen min. Jeg var på legevakta etter hendelsen å sjekket det opp med røntgen, men det var ingen synlige skader om man si det sånn. Jeg har derimot blitt veldig engstelig og kjenner på en høy angst for å kjøre moped veldig ofte, og ser for meg hver gang det er et kryss hvor andre har vikeplikt at de ikke ser meg/ikke følger meg, og kommer til å kjøre i meg.

Liker du å gi eller få oralsex? 
Begge deler med kjæresten min.

Drømmeyrke? 
Jeg har en stor drøm om å leve av denne bloggen.

Hvor mange søsken har du? 
Jeg har en søster på 29 år og en englebror som skulle vært 25 år nå.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram: @adalsjenta

3 kommentarer
    1. Hei! Et tips for lange t-skjorter til kjæresten din er å
      sjekke ut Boys of Europe. De har tydeligvis en type t-skjorter som er lenger! Kjæresten min er også veldig lang i overkroppen og har nettopp oppdaget disse hos Boys! 🙂

    2. Så trist å høre at du har en englebror, kunne du ha snakket litt om det? Om hva som skjedde, hvordan det har preget deg osv (med tanke på at du ikke var født da osv)
      Skjønner 100% om du ikke vil, men bare et spørsmål 🙂

      Også lurer jeg på, hvorfor har Ann Christin aldri hatt langt hår? Hun klær kort altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg