UKENS SPØRSMÅL #80- KJENTE VENNER, FREMTIDSPLANER, ANALSEX..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Har du noen andre venner som er litt kjente også? Sånn at de blir kjent igjen når de går i byen f.eks? 
Verken jeg eller noen av mine venner er noen såkalte “kjente”, men noen av de blir noen ganger kjent igjen hvis de f.eks er på byen med “Er du venninna/søstera til Ann Helen?”, “Er du hun som vlogger for usensurerte?” osv.

Hva er planer angående jobb og evt. utdanning? 
Utdanning står litt på hylla for en stund. Jeg må bygge selvtilliten min, troen på meg selv og motivasjon. Dessuten aner jeg ikke hva jeg vil utdanne meg som. Når det gjelder jobb, håper jeg på å få en fast jobb ved tiden. Må prøve å å bygge meg opp, finne ut hvor mye jeg takler og hvilke jobb.

Hva gjør du for at anal skal være godt? Har prøvd det mange ganger og vil like det, men synes bare det gjør vondt.
God kommunikasjon er det viktigste, fortell partneren din om du synes det gjør vondt. Noen har også god effekt av å prøve med glidemiddel, men selv så prøvde jeg det bare noen ganger, litt og litt, og til slutt likte jeg det.

Hva liker du å gjøre i hverdagen sammen med kjæresten din?
Gå tur, se på tv, snakke og la oss bli inspirert av hverandre.

All time favoritt sang?
Rich love- onerepublic, kanskje?

Går typen din i bare en skjorte eller? Føler han bare går i den blå skjorta hele tia. 
Han har fire, to av den blå du nevner, en mørk med ruter og en hvit.

Hvorfor i alle dager overser du folk? Du oppretter en snap bruker for folk som vlogger også når du sier det er ledige dager og vi sprø så bare overser du? Veit det er mange som føler seg krenket av deg. Hvorfor oppfører du deg sånn?
Jeg veit ikke helt om jeg forstår hva du mener. Akkurat nå ligger det ingen uleste meldinger i innboksen, men noen ganger tar det litt tid før vedkommende får svar ettersom det må planlegges i forhold til hvilke dager som er ledige og i hvilken uke. Meldingene blir besvart og personer valgt ut etter hvem som har meldt interesse først, så kanskje derfor det kan føles sånn ut. Ikke veit jeg, men jeg vil gjerne få høre hvilke personer som faktisk føler seg krenket og overskjedd av meg, for jeg får ikke det til å stemme selv. Men tusen takk for tilbakemeldingen allikevel!

Leste at Martin hadde slanket seg, og det er virkelig motiverende! Lurte på om du hadde før og etter bilder?

Fått lov av han å poste bildene om det skulle være noe tvil i det. Bildene til venstre er før, og bildene til høyre er fra den siste måneden.

Hva er planene dine for høsten? Og året 2020?
Jobbe hardere med bloggen, få mer rutinert hverdag, jobbe med psyken, og bygge opp energinivået mitt (hvis man kan si det?), det er hvert fall planene mine frem mot og for høsten. Hva som skjer i 2020, aner jeg ikke. Forhåpentligvis er jeg inne i en større stillingsprosent i jobb, enn jeg kan se for meg akkurat nå.

Altså hvorfor vil du ikke slanke deg? Bare litt ville gjort deg finere.
Fordi jeg føler meg vel og fin akkurat som jeg er nå, og jeg lar meg hvert fall ikke påvirke av kommentarer som “Bare litt ville gjort deg finere.”, .

Har typen din talevansker?
Nei, egentlig ikke. Men når han blir stressa, blir han som meg- snakker veldig fort og gjerne litt mumlete.

Hva liker du best med deg selv?
Håret mitt.

Hva tenker du når du kommer over “perfekte” insta babes? Blir du påvirket av disse på noe vis?
Vil ikke påstå at jeg føler noen “perfekte” insta babes. Jeg tror det er med på å skape negative tanker hos de som følger dem, og derfor unngår jeg det selv også. De er med på skape et kroppspress, som jeg ikke lar meg bli påvirket av. Jeg er god nok som jeg er, og det er DU også!

Hvor bor du?
Jeg er oppvokst på Hallingby, bodde der i 20 år før jeg flyttet for meg selv i Hønefoss for et år siden, og her bor jeg fremdeles.

Siden dere to ikke har jobb for tiden, hvordan har dere råd til alt med tanke på husleia, mat, utgifter osv.
Vi begge mottar penger fra nav. Martin har egen leilighet i Hønefoss som han betaler for, og jeg for min egen. Samme med strøm. Når det kommer til mat, toalettartikler eller andre ting vi trenger når vi er med hverandre, så pleier vi å dele på det.

Er du mye ute på fylla?
Nei. Har ikke drukket siden bursdagsfesten til bestevenninna mi 22 juni, og sist jeg var på byen var natt til første mai.

Jeg synes alltid håret ditt seg fantastisk ut! Har du noen hår produkter, sjampooer, balsamer du vil anbefale?
Jeg bruker sjeldent varmeprodukter og om jeg bruker det så bruker jeg varmebeskyttende spray. Vasker håret mitt for ofte etter min mening, skal bli flinkere der. Men bruker shampoo og balmsam fra Elvital, den som heter Dream Length. Aldri trodd på at slike shampooer og balsamer skal gjøre at du får lengre hår, med denne hjelper faktisk! Ellers bruker jeg også en slags krem, som legger hårene som stikker opp på toppen ned og gjør håret friskere (mener jeg å huske). Klipper håret mitt en sjeldent gang, for å holde det sunt men klippes det for ofte blir det bare kort og vokser såvidt ut før jeg må klippe det igjen.

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? Legg igjen en kommentar!

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

4 kommentarer
    1. Jeg har et spørsmål!
      I tiden du og Martin ikke var sammen, følte du fremdeles en type tiltrekning til han? At dere en dag kom til å bli sammen igjen? Eller er du litt overrasket over at det tok denne vendingen?

    2. Har du sett grisedokumentaren som kom ut for et par måneder siden? Hva er evt. dine tanker? Har du planer om å kutte ned på kjøttforbruket?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg