UKENS SPØRSMÅL #76- HETEROFIL ELLER BIFIL, ANTALL LIGG FØR FYLTE 20ÅR, BARN HVIS JEG HADDE KJÆRESTE..

 

UKENS SPØRSMÅL

 

Er du heterofil eller bifil? 
Jeg er 100% heterofil.

Hva liker du best ved deg selv? 
Snakker vi personlighet og egenskaper her, eller kropp og utseende? Jeg er veldig fornøyd med at jeg alltid er tilstede for vennene mine. Jeg har jo mine dager og perioder hvor jeg ikke har det så bra, og det kan kanskje føles kjipt ut for de rundt. Men de fleste aksepterer det og tar hensyn til, og veit at om jeg så ikke får møtt opp så er jeg ikke mer enn en telefon unna. Når det kommer til kropp og utseende så liker jeg godt øynene og håret mitt.

 Hva er dine planer for helga som kommer? Mat? Aktiviteter?
Søsteren min har bursdag på fredag, henne skal selvfølgelig feires. En god nabo har bestilt kake, så det skal vi spise på torsdag. Mens på fredag håper jeg vi kan spise en god middag og gjøre det som hun har lyst til. Hun har lyst på en tur på byen, så vi får se hvem av dagene det blir. Jeg skal hvert fall gjøre mitt for at henne skal få en fin dag, ettersom jeg veit hun har hatt det tøft på bursdagen sin og tiden rundt de siste årene. Utenom det veit jeg ikke hva vi har av planer.

Hvor mange ganger har du hatt sex før? 
Er det vanlig å telle antall ganger man har sex? Jeg har hvert fall ikke notert meg hver gang jeg har hatt samleie, og jeg veit ærlig talt ikke, men han ene jeg hadde det med var jeg trossalt sammen med i 8 måneder, og drev på med i et par måneder. Så noen ganger har det blitt.

Kan du legge ut oppskrift på noen gode drinker? 
Jeg har faktisk ikke peiling på drinker, så tror ikke jeg er den rette til å svare på dette. Men om du googler, så kommer det opp masse.

 Hvis du hadde kjæreste, tror du barn hadde vært et tema nå da?
Det er vanskelig å svare på etter min mening. Jeg har hatt lyst på barn siden jeg var 15 år, så for min del hadde det ikke gjort noe å fått barn nå. Men jeg ønsker jo ikke å få barn uten å vite at faren ville stilt opp og vært der, og helst ville jeg vært sammen med personen også. Det er mange faktorer som spiller inn, og det jeg tenker er viktigste er hvor lenge man har vært sammen, og om man virkelig føler det er riktig. Mulig jeg tråkker feil her altså, for jeg veit folk kan bli gravide ved første samleie uten å være sammen engang, men det er mine ønsker. Jeg ønsker ikke å bli gravid med noen etter bare noen få måneder som kjærester.

Hvor mange vil du si er greit å ligge med før du er 20? 
Jeg synes ikke at man skal bestemme seg for hva som er greit eller ikke når det kommer til dette. Folk er forskjellige og har ulike behov. Noen liker å ha one night stand eller fuckfriend, mens andre holder seg til å ligge med de man driver på med/er sammen med, så det er veldig individuelt.

Kan du nevne 5 fun facts om deg?
Tenkte jeg kunne lage et eget innlegg om dette ganske snart. Flere forslag til ting dere ønsker å se her på bloggen?

Kan du lage en sminkevideo? Du er veldig flink med sminke, hadde vært gøy å se en kreativ look eller bare fest look med vipper osv.
Det kan jeg absolutt få til!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg