UKENS SPØRSMÅL #74- KROPPSPRESS, SJALUSI, ØKONOMISK STØTTE

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Hva er du fornøyd med og ikke fornøyd med når du kommer til din egen kropp pga alt presset rundt oss?
Jeg bryr meg minst lite rundt dette presset som florerer. Jeg synes det er så synd at det er et slikt press, og at mange bryr seg om det. Hadde jeg virkelig vært misfornøyd og plaget av noe med kroppen min, så ville jeg mest sannsynlig gjort noe med det. Jeg trives og føler meg vel med min kropp, og skulle ønske alle andre gjorde det samme.

Har du kjæreste? 
Nei, jeg har vært singel i to år nå. Har forøvrig ingen i sikte heller, og stresser ikke med det heller.

Tips til å få mye følgere og bli kjent? 
Dette spørsmålet fikk jeg inn via instagram, så er nok rettet til det, for dere som skulle lure. Veit ikke helt om jeg er den rette til å svare på dette, for jeg er langt ifra kjent. Men når det kommer til å bygge opp følgerantall, handler det mye om å gi tilbake til de som gir til deg, om det ga mening? Altså liker og kommenterer folk dine innlegg, så gjør det tilbake for å ta vare på de du har, om ikke blir man ofte unfollowed. Du vil også da bli mer synlig for andre ved å kommentere andres, for jeg veit hvert fall med meg selv at jeg sjekker ofte over andres profiler som har kommentert de jeg allerede følger sine innlegg. I tillegg så er det sånn at om man er veldig aktiv med sitt eget kommentarfelt, altså med å få kommentarer og kommentere tilbake på de, så kan man bli mer synlig.  Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg har fått bygget opp følger antallet mitt ganske mye de siste månedene, og mye av grunnen til det er at jeg har blitt med i ulike grupper hvor vi da hjelper hverandre og bygger hverandre opp. Det er et av mine største tips. Ellers er det viktig å være aktiv, og gjerne bruk story innimellom. Husk også å promotere deg selv på ulike sosiale medier. Følg meg gjerne på instagram forresten: adalsjenta.

Syns du at du bor på et harry sted?
Nei, overhode ikke.  Det er nok mye harry med byen våres, men det er ikke ting jeg tar del i.

Kan du snart lage en ny video på YouTube? 
Det kan jeg absolutt!

Hvor ofte har du mensen? 
En gang i måneden, er det ikke det som forresten er vanligst? Hender jeg hopper over også, men det er etter egen vilje med p-piller.

Din største motivasjon i hverdagen? <3 Du virker så god! 
Ååh, det var veldig hyggelig å høre, tusen takk! Hundene mine er nok min største motivasjon, de får meg ut av sengen hver eneste dag og jeg blir da “tvingt” ut. Hadde det ikke vært for dem, ville jeg nok ikke vært utenfor døren som jeg hver dag må med dem. Er så utrolig glad for at jeg har dem <3

Får du noe økonomisk støtte fra foreldrene dine? 
Jeg ønsker ikke å være avhengig av andre, og gjør mitt ytterste for å klare meg på det jeg har.  Så nei jeg får ikke økonomisk støtte fra foreldrene mine.

Var det noe one night stand du hadde sex med sist? 
Nei det var det ikke. Ganske åpen når det kommer til sex, men ønsker ikke å utgi hvem personer jeg har det med, men for å komme med en fun fact, så har jeg faktisk aldri hatt one night stand. Det har alltid vært noen jeg har vært sammen med eller drevet på med.

Blir du fort sjalu på andre sitt liv? 
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har tenkt over andre sitt liv, hatt mine ønsker og drømmer. Men vi alle har hver våres liv, og selv om et liv til noen andre kan se så bra ut som det bare vil, så betyr det ikke at det nødvendigvis er sånn. Jeg ønsker heller å leve mitt liv, og heller gjøre forandringer jeg selv ønsker uten å se på andres.  Så for å svare på spørsmålet, så nei jeg blir ikke fort sjalu på andres liv.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål?” 

5 kommentarer
    1. For ikke lenge siden uttalte du deg om du hadde hatt sex, så du driver på med noen nå, eller var det bare one night stand, virker litt som du snakker mot deg selv

      1. Det var ikke one night stand, og er dessuten en stund siden det skjedde, men nei jeg driver ikke på med noen. Kjipt om du føler at jeg snakker imot meg selv, men etter min mening så har jeg full kontroll og føler ikke for å legge ut alt om mitt sexliv her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg