UKENS SPØRSMÅL #73- NAV, NÆRE RELASJONER, RYGGPROBLEMER AV BRYSTSTØRRELSEN

 

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Hva er planene dine for å bli bedre blogger i år? // Hva er planen din for å bli toppblogger?
Bloggen har en lang stund gått veldig opp og ned. Både motivasjonen og inspirasjonen har hatt sine topper, men også sunket ofte ned igjen. Det er mye som foregår i livet mitt i perioder, som påvirker hvordan jeg føler meg, og det igjen påvirker bloggen. For helt ærlig så frister det lite å blogge fra sengekanten midt i angstanfall. Det kan godt oppfattes som veldig useriøst, og at jeg lover ting jeg ikke kan holde, men det er absolutt ikke min intensjon, og jeg beklager virkelig for det. Men livet er kjipt noen ganger, noe man ikke kan forutse, og når jeg først ønsker å gjøre tiltak på bloggen så er det oftest de vonde periodene kommer. Dette året tenker jeg å fokusere mer på kvalitet med bilder og innlegg, bli flinkere på å kommunisere med dere og oppdatere oftere. Dette er noe jeg har nevnt tidligere også, men sakte men sikkert har jeg et stort håp og tro på at bloggen vil bli bedre i år. Ikke at jeg tror jeg kommer til å bli noen toppblogger, men jeg har et indre ønske om å kunne leve av bloggen til slutt, og har for eksempel ingen tro på at det å oppdatere bloggen et par ganger i uka bygger opp leserantall og gjør at man kan leve av det. Jeg tror at oppdateringer ofte, bra bilder og godt innhold kan gjøre mye. Variere på innlegg, dele mye av seg selv, sjekke ekstra gang over skrivefeil og verdsette leserne sine føler jeg er viktig, og at man kan komme langt med det!

Er du singel?
Ja det er jeg. Har vært singel i to år nå.

Hvor er vippene dine på Snapchat fra? Hvilken salong og hvor mye kostet de?
De har jeg satt på hos lærlingen til Avkobling fra hverdagen i Hønefoss. Det kostet 600kr for nytt sett hos henne, også koster det 350kr for påfyll. Jeg er så utrolig fornøyd med dem, absolutt ingen spons, kun en varm anbefaling.

Har du vært på noen dates i det siste? 
Hehe nei, det har jeg ikke.

Hvordan har du råd til å bo for deg selv, når du ikke har jobb?
Jeg mottar penger fra nav. Det er ikke noe jeg egentlig ønsker. Jeg vil gjerne kunne tjene mine egne penger og kunne betale husleie, strøm, mat og alt annet selv, men per dags dato har jeg dessverre ikke mulighet til det. Synes det derfor er fint at vi har en slik mulighet, for de som ikke kan det.

Hvem setter du aller høyest pris på av venner og familie, og hvorfor? 
Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å rangere noen i forhold til hvem jeg setter høyest pris på, for det er veldig stor forskjell på hver enkelt av mine familiemedlemmer og venner. Noen av min familie ønsker jeg ikke å ha kontakt med, mens noen verdsetter jeg veldig høyt. Jeg har også flere gode mennesker rundt meg som jeg ikke hadde klart å leve uten, og derfor blir det vanskelig å kunne besvare et spørsmål som dette..

Hvor høy er du? 
Jeg er 166 cm høy.

Hva er bh str din? Og hvor vondt har du i ryggen egentlig? 
Jeg bruker 90E, og noen ganger F, det varierer veldig. Jeg sliter utrolig nok ikke med ryggproblemer på grunn av brystene, noe jeg er veldig glad og takknemlig for. Mens vi er inne på dette spørsmålet kan jeg komme med anbefalinger til bh for dere med litt større bryster, ettersom man bli veldig begrenset med hvor man kan kjøpe. Nå er det maks størrelser i de fleste kjente kjedebutikker, så det må man jo se an. Mine favoritter er hvert fall fra Cubus og Lindex, de er veldig behagelige og sitter godt. De er heller ikke så gale i pris, noe som er ekstra kjekt! Noen som har andre favoritter å anbefale?

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat- adalsjenta//adalsjentablogg
Instagram- adalsjenta

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg