UKENS SPØRSMÅL #72- BLOGGINNTEKT, HUDPLEIEBEHANDLING, SELVMORDSTANKER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Når kommer innkjøpsvideoen fra London? Venter i Spenning! 
Har rett og slett glemt den helt bort, og nå er det jo ganske lenge siden jeg var der. Så tenkte kanskje det var litt teit å legge den ut nå. Men om det fortsatt er stemning for at den skal komme ut så skal jeg prioritere det nå, legg gjerne igjen en kommentar angående det.

Kan du skrive et innlegg med produkter du anbefaler?
Er det noen spesielle type produkter du tenker på? Legger det gjerne ut, men greit å få noen tips til hvilke om det gjelder sminke, hudpleie eller andre ting.

Hei! Bare lurer på om du tjener penger på bloggen din? Er det jobben din Liksom, eller en hobby? Hilsen en ny leser <3 
Så koselig å høre at du er ny her, håper du vil like å følge meg videre <3 Jeg tjener litt penger på bloggen ettersom jeg er med i blogg.no sitt partnerprogram. Jeg trenger også litt om jeg blir sponset eller legger ut affilatelinker. Så foreløpig er det en hobby, men som jeg tjener noen få kroner på i blant.

Lenge siden du har vært i forhold? Er viktig å stole på folk, men folk har forskjellige meninger. 
Jeg har vært singel i to år nå, så er en stund siden. Nå var dette en kommentar rettet til innlegget mitt “Sex utenfor forhold”, er det noe spesielt du tenkte på i forhold til det? Veit ikke helt om jeg forstod hvilken sammenheng det hadde med innlegget.

Ser ut som hudmedisinen har fungert veldig bra på deg! Lenge igjen til du er ferdig på kuren, men hvordan synes du det er så langt? 
Jeg merker en del forskjell på huden, at den er litt renere og porene mine virker mindre. Men jeg føler at jeg ofte får kviseutbrudd, noe som så klart er forstårlig når jeg går på denne kuren for den skal jo rense huden min. Men siden jeg da ofte får det, slik som jeg ellers gjør, så merker jeg ikke så mye forskjell enda. Jeg skal jo gå på den en stund til, så selv om den er bedre allerede, så blir den nok enda bedre etter hvert. Flere av venninne mine har kommentert huden min da, og merker veldig stor forskjell. Tror helt ærlig at det er litt lettere for dem å legge merke til. Vil dere forresten ha en oppdatering når jeg er ferdig, med bilder fra tiden før, imens og etter?

Kan du lage et innlegg om julegavene dine? 
Tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det med årets gaver, da jeg har lagt de ut på Snapchat like etter jul.

Hva vil du videre i livet ditt? Hva er drømmen? 
Drømmen er å gifte meg, få barn, hus, bil, hytte på fjorden og bli toppblogger. Om dette skjer, tviler jeg sterkt på altså. Men hadde vært veldig koselig og gøy. Men akkurat nå vil jeg fokusere på å bli bedre psykisk og få meg en jobb.

Hva skal man gjøre når man har selvmordstanker? 
Det er mange ting du kan gjøre om du har selvmordstanker, men det viktigste er å fortelle det til noen. Fortell det til noen du stoler på enten det er til en venninne, foreldre, lege, helsepersonell eller psykolog. Om det er akutt, kan du ringe 113. Du kan også kontakte en av hjelpetelefonene- Mental Helse: 116 123, Røde Kors: 800 33 321 eller Kirkens SOS: 22 40 00 40.

Når tenker du å ta opp eksamen?
Det er jeg veldig usikker på. Synes det er veldig vanskelig å ta stilling til.

Hva er det vondeste å høre når du blogger? 
Om noen har en mening om familien, vennene mine eller hundene mine.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

 

3 kommentarer
    1. Håper du oppgir det du tjener på bloggen til nav siden det er en “inntekt” mange som har brent seg på å ikke gjøre det, gjorde det selv en gang

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg