UKENS SPØRSMÅL #111- MOTE, TATOVERINGER, FAVORITTBLOGGERE..

Reklame | Junkyard

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvordan har du det? 
Januar var en laaang måned, men endelig er den forbi, så det går litt bedre. Jeg er lei Covid, savner å være mer sosial og jeg er lei meg selv. Går å gnager meg selv om dagen med ting jeg gjør feil. Ellers vil jeg si det går greit.

Hva synes du om Hønefoss?
Jeg liker at ting er på en og samme plass. Jeg trives ganske godt her i forhold til der jeg er oppvokst, her skjer det mer. Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad i å bo i byen, men det er jeg! Samtidig som jeg trives, er det ikke bare fryd og gammen. Jeg tror ikke at det er her jeg og Martin vil bygge vårt liv sammen.

Beste klestips? 
Har ingen konkrete, da det er veldig forskjellig hva folk liker, men om jeg skal gi et: Ikke bry deg om hva andre mener, gå i det du føler deg komfortabel i. Lett å si, men når du har kommet deg over kneika så vil klærne du har føles enda bedre å gå i.

Hvilken type tatovering ønsker du deg?
Ønsker meg en minnetatovering av broren min, med foten eller hånda hans og dato. Også kunne jeg tenke meg en tatovering av hundene, men usikker på hvordan den skulle vært. Det er de jeg har tenkt i første omgang. Hadde flere ideer før, men har slått noen av dem fra meg og da var det nok ikke meningen at jeg skulle ha dem.

Favorittbloggere?
Jeg leser svært få om dagen, da de som virkelig er mine favoritter har begynt å blogge mindre og mindre, eller slutta. Det er utrolig kjipt! Men de jeg pleier å lese nå er Jessica Enerberg, Sofie Nilsen, Martine Halvorsen og Inger Berit. Mulig det er noen flere, men som jeg ikke kommer på nå. Kom gjerne med tips til bloggere jeg kan følge.

Har du fortsatt rabattkode på Junkyard?
Det har jeg! Rabattkoden “ANNHELEN20” gir deg 20% rabatt på kjøp over 500kr. Gjelder ikke salgsprodukter, kampanje eller deals. Gjelder ikke for Air Force 1 fra Nike eller Nuptse fra The North Face. Koden er gyldig til og med 1. mars. 

Favorittserie?
Hotel Cæsar, Bloggerne, Home & Away (synes det var så kjedelig tidligere, men er blitt hekta nå) og Rådebank for å nevne noen. Jeg er veldig glad i norske serier, og når det er tiden for Paradise Hotel og Ex on the beach så ser jeg på det også. Ellers er jeg veldig glad i Disney +, sovner til det hver kveld.

Hvor langt har du kommet på Hotel Cæsar? 
Har ikke sett det på leeenge. Har ikke sjekka nå, men tror jeg er på sesong 12.

Hvor henter du inspirasjon fra?
Spørs litt hva du mener. Når det kommer til hjemmet vårt så er det mye av meg selv, sosiale medier og Synnøve rydder opp. Hun har så mange geniale løsninger til hjemmet. På sosiale medier så henter jeg naturligvis inspirasjon fra andre og prøver å gjøre ting om til mitt eget. Noen ganger ser jeg på hva andre har lagt ut og gjør noe nytt ut ifra det. Når det kommer til klær og sminke.. ingen (?) tror jeg. Jeg ser hva andre har på, men jeg kjøper sjeldent noe ut ifra det. Mer gøy å gå i butikker selv og se hva jeg liker. Gjerne kom med noe konkret du mener så kan jeg forsøke å svare litt bedre.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

2 kommentarer
    1. Så enig med deg. Er så lei av alt dette corona opplegget.. Håper at samfunne smått kan begynne å åpne igjen snart, nå som vaksineringen har startet 🙂 Så får man bare ta en dag/en uke om gangen…

      En av mine mål i 2021 for min del er som du skriver: Ikke bry deg om hva andre mener, gå i det du føler deg komfortabel i. Føler jeg meg fresh og fin, hehe, så gjør det noe med selvtilliten og humøret også. Hvert fall for min del 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg