UKENS SPØRSMÅL #105- JULAFTEN, SJALUSI, MUNNBIND..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 


Hvordan går det med dere om dagen? 

Vi som par har det fint sammen. Alle har jo opp og nedturer, men vi prøver vårt beste for å tilpasse hverandre og lære hverandre bedre å kjenne.

Hvorfor vil du ikke gå ned i vekt?
Jeg veit at for min egen helsegevinst så er det lurt om jeg går ned noen kilo, og jeg har heller ikke sagt at jeg ikke vil det. Men det er ikke noe jeg fokuserer mye på, jeg er fornøyd i egen kropp.

Hva er din største drøm?
Klare å jobbe 100%, kjøpe hus, gifte meg og stifte familie med Martin.

Skal dere være hjemme på julaften? Alene? Besøk? God jul forresten! 
Det veit vi ikke helt enda. God jul til deg også!

Hva tror du på? 
Jeg er døpt og konfirmert kristelig, men jeg har ingen tro hos kristendommen, ei heller noen annen religion. Jeg tror på ånder da, da jeg har hatt opplevelser rundt det selv.

Blir du sjalu eller sur når Martin henger med venninner? 
Så absolutt ikke, hvorfor skulle jeg det? Da burde jeg blitt det om han var med kompiser med tanke på at han er bifil.

Hva gjør du når du får angst? 
Snakker med Martin, hører på musikk, går en tur eller prøver å finne noe annet å fokusere på.

Hvor er dekselet ditt fra det du har på mobilen din? 
Det er fra Normal, tror det kosta 68 kr.

Har du ønsket deg noe spesielt til jul?
Har nevnt til ei at jeg ønsker meg en bok, og ellers har jeg ønska Marius sengetøy til oss og putevar til hotellpute. Jeg er ikke så opptatt av å ønske meg ting, glad for det jeg får og får jeg ikke det jeg har nevnt så går det helt fint altså!

Har du og Martin fullført vgs?
Jeg har igjen et fag å ta opp da jeg strøyk i det, og Martin mangler noen fag.

Hvorfor bruker du ikke munnbind på bussen? Legger ut flere snapper hvor du sitter på bussen uten.
Det er fordi de ikke er påbudt på bussene her jeg bor, med mindre man skal til Oslo eller (og Drammen tror jeg). Da jeg var på vei til pappa i dag var det bare meg og to til på bussen, i tillegg til bussjåføren. Når jeg kom til skolen på Hallingby tok jeg på munnbind som jeg også filma på snap, fordi jeg synes ikke det var god nok avstand. På vei til Hønefoss igjen, var det også bare meg, to til og bussjåføren.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg