UKENS SPØRSMÅL #103- FREMTIDSPLANER, MATBUDSJETT, YOUTUBE..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hva er deres fremtidsplaner?
Vi begge ønsker å bli bedre psykisk, fast jobb og økonomisk trygghet, hus og barn.

Kan du legge ut flere bilder fra når du var liten? Det er så koselig! 
Ja, kan det kan jeg gjerne gjøre! Deler det i et eget innlegg ♥

Hvor mye bruker du på mat i uken? Uten Martin sitt budsjett, kun ditt forbruk. 
Det er litt vanskelig å si egentlig, for Martin og jeg deler på matutgifter. Noen ganger betaler jeg, noen ganger betaler han, og noen ganger vippser vi hverandre. Prøvd å sjekke over hvor mye jeg har brukt på mat denne måneden for så og dele det på uker, men det er vanskelig i si noe konkret som sagt for det varierer så mye.

Hvor høy er du?
Jeg er 1,66.

Hva er din drømmejobb?
Jeg vil jobbe med mennesker, gjerne gjennom en organisasjon eller lignende. Sosiale medier er også noe jeg synes er gøy, og som kunne vært en drøm å jobbe med.

Hva er videre plan med YouTube? Hvilke videoer vil vi få se? 
Vi har veldig lyst til å lage matnyheter, spørsmålsrunde om oss, morsomme challenger, innkjøp og reisevlog, men vi ønsker også å lage videoer dere vil se. Klikk her for å komme til Youtube-kanalen vår.

Kan du lage liste med musikktips? 
Har allerede noen lister på spotify. Denne lista har mye typisk fest musikk, denne er mer rolig og som jeg hører på når jeg er lei meg, trenger å ta det rolig eller bare ikke orker den fest musikken. Også har jeg en liste med veldig få sanger som jeg booster meg selv opp med. Har som sagt ikke mange sanger i den lista så kom gjerne med forslag til sanger jeg kan legge inn som passer inn i den lista. Her finner du den lista.

Ser du på Netflix? I så fall hva ser du mest på? 
Nei det gjør ikke, men ser en del på Tv2 sumo, Dplay, viafree og Disney +.

Hva ser du deg selv som når du bli pensjonist? Liksom hva du tenker du å gjøre og sånn.
Det er ikke noe jeg vil tenke på akkurat nå. Vil leve litt her og nå..

Favorittserier for tiden? 
For tiden ser vi på Paradise Hotel, Farmen, Home and away og i går begynte jeg å se videre på Hotel Cæsar igjen. Men når bloggerne og Isabel sin serie gikk på tv, var dette altoppslukende.

Du sier du spiser kjøtt, hva slags type spiser du mest? Jeg spiser bare fisk.
Jeg spiser kjøtt fra gris, ku, kylling, og fisk for det meste.

 


Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”? 

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Du har en kjempefin blogg 🙂 Hadde vært koselig å få video om matnyheter, interiør, eller innkjøps haul😊 Gleder meg til å lese å se mer. Hilsen ei som følger med her.

    2. Fint innlegg☺️ Ønsker oppskrifter på middager dere lager (du er så flink til å lage mat😍) + ukeshandel av matvarer🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg