UKENS SPØRSMÅL #102- LIVSSTILSENDRING, KLE SEG ETTER FASONG, PLANTEBASERT DIETT..

DENNE UKENS SPØRSMÅL

 

Hvor kjøper du buksene dine? Det er så fin fit på dem, vil ha sånn selv. 
Kjøper oftest buksene mine fra Zizzi, men favorittene mine er faktisk fra Primark. De er så gode, men har dessverre så mange av dem. Kvaliteten er bra og prisen er upåklagelig. Tror jeg betalte 130kr for en bukse. Har også noen fra Cubus, som jeg liker godt.

Når fikk du mensen? 
Jeg fikk mensen da jeg var 10 år gammel.

Hvorfor går det med livsstilsendringen din? Kostholdet, treninga eller døgnrytmen? 
Har ikke akkurat sagt at jeg er i noen livsstilsendring. Jeg fokuserer på å bedre psyken min med å komme meg med ut, rutiner og døgnrytme.

Har du samboer/kjæreste?
Ja det har jeg. Vi har vært sammen siden juli 2019 og om rundt to uker har vi bodd sammen ett helt år. Tiden går fort altså!

Hei. Hvorfor prøver du ikke å få deg en jobb med litt høyere stilling? Er du komfortabel med å være permittert og kun gå hjemme?
Jobben er noe jeg holder utenfor sosiale medier, men kan si det sånn at hvor mye jeg jobber er ikke noe jeg deler 100% da jeg ikke forteller hver gang jeg jobber, og om jeg kommer til å skaffe meg mer jobb så vil jeg også holde dette utenfor, hvert fall slik jeg ser det nå. Dette av personlige grunner.

Hva gikk du på videregående? 
Jeg gikk to år innen helse og et år med påbygg.

Hvorfor ordner ikke Martin medisinene selv?
Jeg vil være snill å gjøre det for han, fordi jeg veit han setter stor pris på at jeg gjør det for da veit han at det blir riktig og at det er system i de

Hva tenker du om å kle seg etter fasong?
Dette har vi hatt en liten diskusjon på tidligere her. Jeg tenker at andre skal ikke skal dømme hva det betyr å kle seg etter fasong hos hver enkelt person. Jeg mener man skal få gå i hva man vil uavhengig av størrelse. Har du lyst til å ha på en magetopp så gjør du det, har du lyst til å gå i en litt utringet topp så gjør du det, har du lyst til å gå i en stram shorts så gjør du det, og har du lyst til å ha på deg en stor hettegenser eller tjukk ullgenser, ja da gjør du det. Synes det er så gøy å se videoer hvor personer i ulik størrelse kler seg i det samme, og alle kler det like godt etter min mening!

Når tenker du at du kunne giftet deg? 
Jeg kunne på en måte giftet meg i morgen, fordi jeg veit at det er Martin jeg vil være sammen, men jeg vil ikke ha et bryllup i hu og hast. Jeg vil at vi skal planlegge nøye og at det skal bli vårt drømmebryllup, og der er ikke økonomien nå. Stresser heller ikke med giftemål, kunne gjerne tenke meg både hus og barn først egentlig.

Hva tenker du om at mange mener blogg er begynt å bli litt ut? 
Tenker at folk må få mene det dem vil, men at det ikke er vanskelig å se på topplista heller med tanke på hvor mindre antall lesere folk har nå og at flere har sluttet. Men jeg tror ikke at blogging vil bli helt ute enda, mange er fremdeles aktive og holder seg høyt oppe på listene. Jeg kommer hvert fall ikke til å slutte ved det første, elsker å skrive og dele.

Hva tenker du om en 100% plantebasert diett? Noe du kunne testet?
Nei jeg kunne ikke tenke meg å teste det. Er altfor glad i kjøtt (dessverre), men kunne nok prøvd meg på en dag med kjøttfri kost.

Hvor går drømmereisen?
Har ingen drømmereiser egentlig, men mange steder jeg vil reise tilbake til og som jeg vil oppleve for første gang. Har ikke reist så mange steder, så vil bare oppleve verden når det er trygt å reise igjen. Norge er også et flott land som har mye å by på, og det vil jeg også gjerne se.

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg