TILBAKE TIL HVERDAGEN

Første arbeidsuka i det nye året er over og jeg må si at det har både vært hardt og godt å komme tilbake til hverdagen etter jula. Jeg har jobbet 3 av 3 arbeidsdager og har fri i helgen, og det må jeg innrømme blir godt nå. Jeg får heldigvis henta meg inn etter hver arbeidsdag, da jeg alltid har 1-2 dager “fri” i mellom hver gang. Kjenner det på kroppen at det var tungt å være tilbake, så det skal bli godt å få hvilt ordentlig ut. Tenkte å dele noen bilder fra uka, mest bilder og screenshot fra videoer jeg har delt på snap. Har ikke vært en veldig spennende uke, hvem har det nå i disse Covid-19 tider? Slik har første uka av 2021 for meg sett ut, eller noen glimt hver fall av mine dager. Jeg har fått mye tid med Martin og hundene, fått handla litt og satt på forlenger som dere tipsa meg om på armbåndet jeg fikk til jul (tusen tusen takk for det!!), og hatt samtale på telefonen med min psykiatriske sykepleier.

 

I helgen er planen å farge håret, ordne litt i leiligheten våres, planlegge innlegg og lade opp til en ny uke. Ønsker dere en kjempefin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg