TILBAKE PÅ BLOGGEN?

Nå har jeg postet et par innlegg her inne igjen, etter en veeeldig lang pause. Kan vel egentlig ikke kalle det, for den har vart nokså lenge. Blogg er jo ikke som det en gang var, men jeg har flere ganger tenkt at jeg skal skrive innlegg her inne igjen. Startet faktisk på ett i august, men det ble aldri ferdig og naturligvis ikke postet.

Jeg merker veldig at jeg savner å skrive her inne. Jeg startet opp å skrive her i april 2012 og har skrevet litt i rykk og napp siden da, frem til slutten av januar 2021. Etter det ble det kun noen innlegg innimellom et halvt år frem, og noen få updates innimellom etter det igjen. Men på tiden jeg blogget så delte jeg veldig mye, og føler jeg var mye mer personlig og delte mer enn jeg gjør på andre sosiale medier nå. Kjenner at det å skrive her gir en veldig god følelse som jeg ikke helt klarer å sette ord på. Det startet egentlig med at jeg for noen dager siden bare skulle dele noen linker til noen produkter gjennom bloggen min på Snap, hvor jeg da merket at jeg hadde lyst til å skrive igjen. Kjenner skrivegleden er sakte men sikkert kommet tilbake.

Vil ikke si at jeg er tilbake sånn som før, og tror ikke jeg noen ganger kommer til det- men jeg har veldig lyst til å starte opp igjen å skrive litt og håper dere har lyst til å følge meg her inne igjenJeg vlogger en del på snapchat og ønsker ikke å “dobbeltdele” altfor mye (selv om det selvfølgelig vil bli noe). Jeg ser for meg at Snapchat fortsatt vil være der jeg deler hverdag, testing av ulike ting, sminke, mat og andre ting, men også et sted hvor jeg snakker og deler om ulike temaer. Enkelte ting synes jeg er lettere å skrive om, så derfor vil jeg heller skrive her inne og dele eventuelle videre tanker/samtaler/meninger videre på Snap. Jeg må bare nesten se litt fremover hvordan det blir, men tanken er hvert fall at jeg generelt ønsker å gå mer i dybden på ting her, men også dele litt andre ting innimellom som oppskrifter, generelle tips, svar på spørsmål osv. Det jeg liker aller best med blogg er at ting blir værende, det blir ikke borte etter et døgn. Om dere har ønsker eller forslag til ting dere ønsker jeg skal dele her, så si ifra! 

1 kommentar
    1. Samme her, laaaaang pause. Tenkte heller å bruke bloggen som en slags dagbok, som en litt mer utfyllende status. Nei blogg er ikke det samme som det var, men det er nå noe og det er jo godt for noen. Godt nytt år! make blogg great again;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg