TILBAKE HOS PSYKOLOGEN

I dag var jeg tilbake hos psykologen igjen. De siste timene vi har hatt, har vært møter eller forberedelser til møter, så jeg føler det ikke har vært sånne ordentlige timer med fokus på meg, mitt, mine problemer og det jeg ønsker å snakke om.

Men i dag rant tårene. Vi kom inn på det som er mest sårt og vanskelig for meg om dagen. Dødsangst, relasjoner til andre og familie. Det ble sårt, og var vanskelig å sette ord på ting. Dødsangsten er nok den angstdiagnosen som påvirker meg mest om dagen, jeg har så mange tanker rundt det og siden jeg veit mange andre også sliter med det har jeg veldig lyst til å lage et eget innlegg om det. Problemet er bare at det er så vanskelig å vite hvordan jeg skal håndtere alle følelsene rundt det og er redd jeg vil få det mye verre etterpå siden da rippes det så veldig opp i. Jeg føler vel egentlig ikke at jeg kom meg noen vei i dag, men det var godt å lette litt på følelsene og møte forståelse.

 

Ellers i dag har jeg fått fiksa meg nytt bankkortet, vlogget på @usensurerte og hatt kosekveld med Martin. Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg