TANKER FØR LEGGETID

♥ Milla er endelig på vei til å bli frisk, noe som gjør meg veldig glad. For dere som følger meg på Snapchat, så veit dere at hun uheldigvis har fått skabb. Ikke skjønner vi helt hvordan, men muligens går det en skabb rev i nærheten av leiligheten. For en og en halv siden satt jeg sønderknust og var livredd for at hun ikke skulle bli bra igjen, fordi jeg trodde vi ikke gjorde behandlingen riktig og plutselig hadde hun fått et sår også. I dag var vi på kontroll, behandlingen har hatt effekt og såret er bra igjen etter å ha blitt smurt en uke. Jeg veldig stolt av den lille bærta. Vi har vært hos dyrlegen med henne 3 ganger på to uker, og hun har vært så rolig og snill. Før var hun veldig redd og synes det var svææært ubehagelig at andre tok på henne. Hun er fremdeles litt stressa, men det har kommet seg veldig nå. Dyrlegen og et par av de andre har skrytet så mye av henne også. Det er veldig koselig!

♥ Jeg synes det er litt trist at vi ikke skal reise bort mer i ferien. Vi reiste mye på kort tid, og er veldig takknemlig for alle turene. Men samtidig så kjenner jeg virkelig på at jeg er lei av å være hjemme. Jeg må nok dessverre bare leve med denne følelsen, ettersom vi ikke har mulighet til å reise mer foreløpig hvert fall.

♥ Det bloggåret gått litt i bølger, og ikke helt som jeg så for meg. Siste to ukene har jeg tatt meg ordentlig på denne fronten, og jeg merker hvor mye mer jeg orker og hvor glad jeg blir av å gjøre noe som interesser meg. Det å se at det gir resultater å jobbe med noe man liker, gir meg en større motivasjon. Jeg har mange drømmer. Å sette seg små mål og bygge seg opp, gjør at det kanskje er mulig å gjennomføre disse en dag? Jeg håper det. Akkurat nå sitter jeg med en god følelse og håper veien videre går som jeg ønsker. Jeg er veldig stolt over arbeidet mitt hvert fall, de siste dagene har jeg ligget på mellom 5000-6000 lesere, og havnet på opptil 15. plass i Norge!

♥ Jeg har hatt en lang tid som har preget av at jeg har stengt meg mye inne og vært lite med venner. Fått inntrykk av at de fleste tenker at det er fordi jeg har fått meg kjæreste, men det handler om så mye mer enn det. Det har skjedd så mye vanskelig på kort tid, og jeg trengte rett og slett å ta avstand fra alt. Nå føler jeg meg mye bedre. Forrige uke var jeg mye med Marthe og barna, og jeg håper på å kunne være mye sosial denne uken også, selv om jeg kjenner meg litt sliten her og nå.

♥ Jeg er så takknemlig for gullstjerna jeg fikk på Snapchat for en stund tilbake. Den har gitt meg muligheten til å nå ut til enda flere. Det er både spennende, utfordrerne, lærerikt og ikke minst veldig givende å være et “forbilde”. Jeg får så mange positive tilbakemeldinger på det jeg gjør, og det er noe som virkelig gir motivasjon til å være enda mer åpen om ting og hjelpe enda flere. Samtidig kan man aldri gjøre alle fornøyde, og ofte må ting oppklares gang på gang med ting man har skrevet/gjort for mange år siden. Det krever masse energi.

 

 

Natta dere♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg