STORE FORANDRINGER

DEN SISTE TIDEN OG MYE Å SETTE SEG INN I 

Hei dere! Hvordan går det? Nå har det gått en stund siden sist oppdatering, nærmere to uker faktisk.  På den tiden har jeg vært hos min månedlige time for å ta blodprøve hos legen, hatt noen timer Bris, shoppa meg blakk på Black Friday, hatt jentekveld og vært en god del med venner. Jeg har også jobbet en del med Instagram (følg meg gjerne der, adalsjenta heter jeg). Med andre ord har det skjedd veldig lite, samtidig som det alltid har vært noe.

Det største som har skjedd på denne tiden er forandringene her på bloggen. Dere ser kanskje at designet er annerledes? Ikke nok med det så er malen hvor jeg logger inn, skriver blogginnlegg, ser statistikk og generelt alt som omhandler bloggen min forandret. Dette gjelder også alle andre som blogger for blogg.no. Altså vi alle tilhører fremdeles blogg.no, men det er mye av det bak bloggen som nå jobbes med og forbedres. Det skal hvert fall bli bedre sier det. Akkurat nå savner jeg slik som ting var før, og det er mye av det som har vært tidligere som aldri vil bli noe lignende engang. Men jeg vender meg nok til dette også, forhåpentligvis. Er hvert fall mye å sette seg inn i akkurat nå, jeg visste ikke engang hvordan jeg skulle få lasta opp bilder her. Har mye å lære, og jeg skal absolutt gi det en sjanse om ikke to.

Jeg ville hvert fall stikke innom nå å si at jeg lever, også ser jeg frem til å dele masse julebilder og litt andre ting denne måneden. Er faktisk i veldig julemodus om dagen. Koser meg med å pynte leiligheten, planlegger julegaver og hører på julemusikk. Ellers håper jeg dere har det bra, og at dere får en fantastisk uke!

8 kommentarer
    1. Hva jeg legger merke til, er at nå stapper de reklame inn på alle bloggene, selv de som ville være reklamefrie, så det nye designet er nok først og fremst for å tjene penger for Egmont siden de spanderer gratis nettsider for bloggere. Da må de jo ha en viss stil og ikke for mye kaos. Jeg forfølges av reklame for en nettbutikk jeg nylig var innom, nå er reklamen her også. Håper jo noe drysser på dere bloggere også.
      Fint bilde av deg. 🙂

      1. Det er jeg for så vidt enig i. Heldigvis ble det mulig for en stund tilbake at de bloggerne som ønsker kan være med i deres partnerprogram, så halvparten av annonseinntektene får bloggerne selv om det da er med i dette 🙂 Tusen takk for det! 🙂

    2. Eg er fortsatt ikkje komt over på nytt design, så eg er så spent på å sjå korleis det blir! 😀 Hittil så ser bloggane veldig ryddige og fine ut, men bør være mulighet for å individualisere meir 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg