SLIK FEIRET JEG JULAFTEN

Tiden før jul og etter har vært veldig tung. Jeg hadde mange tanker om hvordan denne julen skulle bli og mange ting jeg ville gjøre, men det ble ikke akkurat slik som planlagt. Jeg var mye alene dagene før og etter jul, og tankene ble mange. Tanker om tidligere tradisjoner, og at jeg følte at satt i en leilighet som ikke var min. Hjemmefølelsen håper jeg kommer etter hvert, og jeg håper på å bygge opp egne fine tradisjoner ved årene.

Uansett.. Julekvelden i seg selv ble veldig fin! Martin hadde reist til Lørenskog noen dager tidligere, for å feire jul med familien sin, og jeg hadde invitert pappa og søsteren min til å feire her. Det ble veldig koselig allikevel! Maten ble perfekt, og vi koste oss med deilig dessert, tv og åpnet gaver. Fikk veldig mye fint, veldig takknemlig for alt jeg fikk og for at jeg hadde noen å feire med. Ikke alle har det, ikke alle får gaver, ikke alle har tak over hode- det er så viktig å huske på ♥


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg