SLIK BLIR ÅRETS JULEFEIRING

Jeg har fått mange spørsmål om hvem jeg skal feire jul med i år og hvor, spesielt etter at Martin delte at han skulle være alene denne dagen og ikke ville feire jul. Jeg skulle i utgangspunktet feire med pappa og søsteren min, men det blir ikke alltid slik man har tenkt. Jeg har ikke lyst til å gå i detaljer på dette akkurat nå, da dette er veldig sårt for meg, men jeg har som jeg har nevnt tidligere et litt komplisert forhold til familien min. Det går litt opp og ned, og som dere skjønner så går det ikke så bra akkurat nå. Jeg har grått masse og er veldig lei meg for at det ble sånn, men samtidig tror jeg at det vil bli en fin dag i dag.

Jeg og Martin har invitert foreldrene hans til oss, noe som blir veldig koselig. Jeg begynner jo å kjenne de godt nå vil jeg si, og de har et ganske avslappa forhold til jul, så her blir det en rolig dag med masse god mat, dessert, noe koselig på tv og gaveåpning. Jeg står for maten, og skal lage mye forskjellig år, så det blir spennende. Tenkte å filme litt i løpet av dagen med matlaging og alt. Legg meg gjerne til på snapchat for å se, @adalsjenta heter jeg der!

Martin er veldig glad og takknemlig for at jeg ble hjemme. Han har ikke sittet med gode følelser knyttet til julen i år, og da jeg skulle bli hjemme, så ville han gjerne at vi skulle feire allikevel. Dette blir vår første julefeiring sammen, noe vi begge ser frem til ♥

Håper dere alle får en fin julefeiring i dag. Senk skuldrene og forventningene til deg selv. Om ikke alt ser perfekt ut og er vasket, så er det helt greit. Ønsker dere alle en riktig god jul! Ta godt vare på hverandre ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg