SIDEN SIST..

.. Har jeg tatt mer tak i livet mitt om jeg kan si det sånn? Jeg har startet på kor og gågruppe, og denne uken skal jeg i gang med et kurs. Skal fortelle mer om disse tingene senere. Men må si at jeg er veldig stolt av meg selv. Dette er et steg (eller flere) i riktig retning, slik at noen av dagene mine kan bli meningsfylte, selv om jeg helst skulle vært et rutinert menneske med masse å gjøre. Men på nåværende tidspunkt fungerer altså ikke det, og jeg er fornøyd med hvor langt jeg er kommet.

.. Har Martin startet opp med Ritalin. Han har gått på det i to uker nå, og jeg må si jeg er veldig stolt av han ♥ Jeg veit at mange dager kan være tøffe og vanskelige for han, men han står i det. Han tar medisinen til fast tid, drar ut, tar pauser, hviler og mer hensynsfull til seg selv. Tar litt tid å finne riktig dose og han har slitet litt med bivirkninger, men håper dette løser seg og at han får hjelp til dette denne uken. Jeg merker hvert fall på meg selv at jeg kan senke skuldrene mine litt mer, ettersom han føler seg litt bedre etter oppstart av denne medisinen.

.. Har jeg fått jobbet litt. På grunn av Korona-situasjonen får jeg ikke jobbet like mye som jeg ellers hadde gjort, men det har blitt noen få timer jobb på meg nå og da, når de har trengt meg. Det har vært kjekt!

.. Har jeg vært mer sosial enn ellers. Vært en del med ei venninne, og noen ganger har også kjæresten hennes vært med. En dag var vi også på stranda med familien hennes, det var veldig koselig! Ellers har vi tittet litt i butikker, reist til Drammen to ganger, spist ute, lagd mat her hjemme og besøkt pappa. Veldig glad og takknemlig for alt jeg har fått være med på og at jeg har så gode folk rundt meg ♥

.. Har jeg, Martin og hundene vært på en tur på hotell med foreldrene hans. Kom hjem i går faktisk. Skal dele litt mer om dette senere med hvor vi har vært, bilder og sånt. Vi har hvert fall kost oss masse!

.. Opprettet ny konto på instagram. Riktignok har jeg hatt den kontoen et par år, men jeg har ikke brukt den noe særlig. Nå var tiden moden for en forandring, da den andre kontoen ikke ga meg lenger noen motivasjon, men jeg har hatt den i 7 år, og jeg har mange minner jeg ønsker å se tilbake på senere. Jeg har delt 4 poster inne der allerede, blant annet en hvor jeg forklarer litt mer om hvorfor jeg har valgt å bytte konto over til denne. Hadde satt stor pris på å om du vil følge meg ved å trykke her, eller søk opp “AnnHelen.Nygaard”.

 

Vil i utgangspunktet ikke bruke dette som en begrunnelse på hvorfor jeg ikke har skrevet noe her på 2,5 uke, men det er nok litt i det. Jeg ønsket egentlig bare å dele litt fra mine siste uker og hva jeg har gjort, før jeg deler litt mer om noen av disse nevnte tingene og litt annet etter hvert. Håper det går fint med dere, og at dere får en nydeeeeliig uke! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg