OPPSKRIFT: SALAT MED PASTA OG KYLLING

Salat er noe av det beste jeg veit, også er det veldig enkelt å lage. I dag laget jeg opp litt salat slik at jeg har utover dagen og til frokost i morgen med tanke på at jeg skal jobbe i natt og er garantert sliten i morgen. Salaten jeg lagde i dag, lagde jeg med pasta og kylling, og ble supergod!

 

Det trenger du:

♥ Salat
♥ Valgfrie grønnsaker (jeg brukte mais, paprika, agurk)
♥ Pastapenner
♥ Kylling

 

Slik gjør du det: 

1. Start med å koke pastapenner.
2. Kyllingen jeg brukte var fryst så denne stekte jeg litt i panna, mens jeg kuttet grønnsakene.
3. Blant alt sammen.
4. Enklere kan det ikke bli. Vel bekomme!

 

 

Følg meg på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg