OFTE STILTE SPØRSMÅL OM MEG OG MARTIN

Hvor gamle er dere? 
Martin er 24 og jeg er 22 år.

Hvor lenge har dere vært sammen? 
Vi begynte å drive på November 2018, men vi ble ikke et par før 2. juli 2019, så vi har altså vært kjærester i 1,5 år.

Hvordan ble dere sammen?
Vi hadde som sagt drevet på en stund, og var på hoteltur på Norefjell. Jeg hadde fått inn spørsmål om vi var kjærester. Husker jeg sendte det til Martin også sa han at vi kunne snakke om det senere, og da ble jeg så nervøs. Følte han unngikk å svare på det og jeg var redd han ikke ville mer. På kvelden tok han opp praten om spørsmålet jeg hadde fått og sa “kan du ikke bare svare ja?”. Vi snakket litt om det, og da ble vi egentlig bare kjærester. Kommer aldri til å glemme den dagen. For en fin dag og ikke minst en fin fyr! 

Hvordan møttes dere og hvor lenge har dere kjent hverandre? 
Vi møttes første gang på ungdomsskolen da jeg gikk i åttende og Martin i tiende klasse, så det er 8-9 år siden.

Har dere noen kallenavn på hverandre? 
Hehe ja, men de ønsker vi å holde for oss selv.

Har dere vært sammen tidligere? 
Ja, vi var sammen i 2015/2016. Mer om hvorfor det ble slutt og veien våres tilbake kan du høre om i denne videoen.

 


Noe annet dere lurer på om oss og vårt forhold?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg