NY SMINKE- 20 PRODUKTER FOR 400KR

Jeg har jo ikke vært aktiv på denne plattformen på en stund, og siden da har jeg kjøpt en god del nye ting. Mye av det har jeg vist frem på snapchat, men jeg har helt glemt å vise frem mine nyeste sminkeprodukter (sett bort ifra sminkekalenderen jeg fikk av Martin). Makeup Mekka er en av mine favorittmerker innenfor sminke. Trenger jeg noe nytt, så er det oftest her jeg kjøper. De har mange gode produkter og er rimelig i pris. De hadde et stort tilbud for en stund tilbake hvor du kunne velge 10 produkter blant et bestemt utvalg produkter. Her slo jeg til og kjøpte 20, blant annet 4 av min favoritt leppestift, som egentlig koster 99 kr per stk. Det sparte jeg mye på! Kjøpte også noen flere farger som jeg gleder meg til å teste ut. Ble også noen koster, concealer, blush, hårstrikker og litt annet.

Tenkte å vise fram disse produktene litt bedre på snap nå, samt lage en look med litt av det jeg også har fått i kalenderen. Legg meg gjerne til på snap for å se, adalsjenta heter jeg der! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg