NY HEADER

– ENDELIG NY HEADER PÅ BLOGGEN –

Nå som høsten er kommet og hårfargen er rosa, synes jeg det var på sin plass med en ny ordentlig header. Siste halvåret har jeg egentlig ikke har noen headere jeg har vært fornøyd med til den bruk. Men da jeg var ute å gikk tur med Michelle i går, stoppet vi og tok noen bilder, og jeg ble veldig fornøyd.

Når man står å tar bilder alene, så strømmer det mange tanker og jeg tok flere bilder mange ulike uttrykk. Jeg kjente på mye av følelsesregisteret mitt mens jeg stor der kan man si. Jeg ønsket bilder til flere innlegg. Dette bilde er uten filter, med minimalt med sminke, og når jeg tok det føltes det så ekte. Jeg tenkte på fine ting, som gjør meg glad. For selv om jeg har tøffe dager, så er jeg veldig glad i livet og gleder meg til å se hva det har å by på videre. Samtidig så har jeg min historie med meg, og jeg kjente også på mange vonde følelser da jeg stod der. Ting som gjør meg trist og gir meg grøssninger. Det er ikke alltid det synes på utsiden hvordan det kjennes på innsiden, det er viktig å tenke over.  Uansett, det var ikke det jeg tenkte å snakke om nå.

Tenkte å dele et tilbakeblikk på noen av mine tidligere headere, de to nederste må være 7-8 år gammel. Må si at jeg har forandret meg en del, og stilen min her på bloggen. Trives best med å kun legge inn bilde, uten noe videre tekst.

 

 

Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg