NOEN BILDER AV MEG SOM LITA

Til denne ukens spørsmål fikk jeg spørsmål om jeg kunne dele noen bilder av meg selv fra da jeg var lita. Har funnet frem noen jeg har delt tidligere, og noen dere ikke har sett før. Håper dere vil synes det er gøy å se!

Meg som nyfødt.

Katten vår Tussi ♥

Elsket å male tre-ting og legge på servietter da jeg var mindre ♥

Blid og fornøyd i badestamp, men den skamklipte luggen da, haha!

Litt (ufrivillig) guttete stil kanskje.

Fra da vi hadde campingvogn i Charlottenberg ♥

 

 

 

Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg