NEW IN & RABATTKODE PÅ JUNKYARD

Reklame | Junkyard

Nå har jeg mottatt en ny pakke i posten fra Junkyard. Jeg har jo skrytet mye av Junkyard tidligere, og nå som jeg har fått testet flere av deres merker blir jeg bare mer og mer fornøyd!

Jeg har selvfølgelig fått en rabattkode til dere. Koden: ANNHELEN20 gir dere 20% rabatt på alle fullpris produkter (også under 500kr). Koden gjelder alle land, og er gyldig t.o.m 15. april.

Denne toppen er så fin! Med en belte i livet eller den rosa skinnjakken min til vil gi den det lille ekstra. Denne kan man også bruke over bikini på stranda om man ønsker.

Topp HER

Eller med dette skjørtet til. Hvor fint ble ikke det?

Skjørt HER

Denne tightsen må jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til om jeg ville kle. Men altså… Den er råkul, og har et sinnsykt digg stoff. Det som er kjekt når man kjøper noe nytt, er å se hva man har og hva man kan kombinere nye plagg med. Genseren hadde jeg fra tidligere, og med den svarte jakka jeg har vist her tidligere ble det en komplett og kult antrekk.

Tights HER – Genser HER – Jakke HER

Adidas er mitt favorittmerke innenfor sko. Tidligere har det vært et av to, men jo flere par jeg prøver fra Adidas jo mer fornøyd blir jeg. Jeg sliter ofte med å finne meg sko som passer meg, men disse her sitter så godt på beina og er veldig gode å gå med.

Sko HER

 

Har du tenkt til å handle på Junkyard i nærmeste fremtid, husk rabattkoden min: ANNHELEN20

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg