NEW IN: MAKEUP

Forrige uke mottok jeg en pakke i posten fra Makeup Mekka. Jeg trengte nemlig litt ny sminke, da jeg var godt tom for flere ting. Jeg er veldig fornøyd med den ene foundation derfra og “Hello pretty powder foundation” deres, og bruker disse fast. Samtidig bestilte jeg med et par produkter jeg aldri hadde prøvd før. Har fått testet dem et par ganger nå, men ikke nok til å kunne gi en vurdering på hva jeg synes enda.

Tenkte å legge ut video på snap en dag hvor jeg tester disse. Følg meg gjerne der, adalsjenta heter jeg. Har også fått noen flere pakker i posten som jeg tenkte å vise frem der.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg