NEW IN: MAKEUP

Forrige uke bestilte jeg meg litt ny sminke, og nå er det kommet i posten. Makeup Mekka er en av mine favoritter innenfor sminke, og det meste av sminken jeg bruker til hverdag, er derfra. Jeg trengte påfyll av pudder, en ekstra liquid lipstick som virkelig er blitt min favoritt, og i tillegg bestilte jeg med et mineralpudder jeg skal prøve ut.

Dette har vært en stor favoritt hos meg lenge! Bruker fargen Cookie.

Dette er forresten det leppeproduktet jeg bruker mest om dagen, og som jeg alltid får spørsmål når jeg bruker. Fikk med denne i bursdagsgaven jeg fikk av Martin for noen måneder siden, og jeg virkelig elsker den!  Fargen heter winner.

 

 

Har du prøvd sminken fra Makeup Mekka? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg