NEW IN LEOPARD

Leopard is my new favorite

Forrige mandag kjøpte jeg inn litt nytt. Det er faktisk mitt siste innkjøp nå, som jeg helt har glemt å vise dere. Og det er vel ingen sjokk at det ble prydet med leopard mønster, det er jo min “nye” favoritt.

Jeg har lenge tenkt på å bestille meg en personlig almanakk igjen, men aldri fått susa meg til det enda. Så nå kjøpte jeg like gjerne en på Nille med leopardmønster. Der endte jeg også opp med kjøkkenhåndkle og en sminkepung som jeg tenkte å bruke til diverse ting jeg skal ha med meg på jobb. Fine ikke sant? Jeg er så fornøyd!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg