NESTE DESTINASJON

Hallo dere! *Pusser ut*. Goood lørdaaag! *Pusser ut* Heihei! *Pusser ut*… 

Helt ærlig veit jeg ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget, og jeg hadde ikke sett for meg at jeg ville dele dette på den måten her.

I skrivende stund er jeg på vei til Hjortneskaja. En ny tur, men en ny destinasjon. Denne gangen reiser vi til Kiel. Der har jeg ikke vært på fire år, så jeg gleder meg veldig! Søstera mi fyller dessuten 30 år på søndag, så det må så klart feires.

Grunnen til at dette er vanskelig å dele er fordi jeg føler jeg ikke kan glede meg, og det gjør vondt å reise fra Martin. Jeg føler meg som en skikkelig dårlig kjæreste, og egoistisk- rett og slett. Samtidig så har jeg ikke vært så veldig mye med venninner/familie de siste månedene, og føler jeg ikke kan sette livet mitt på vent. Martin skal dessuten ikke være alene, så det gjør det litt lettere. Tror han kommer til å kose seg, og det samme skal jeg prøve på♥

Håper dere alle får en finfin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg