NÅ REISER VI TIL..

Hei og god dag! Hundene er levert til foreldrene mine, og Martin og jeg er ferdig pakket og klare for en spennende og innholdsrik langhelg. I skrivende stund har faren til Martin nettopp hentet oss. Vi skal nemlig til Lørenskog i helgen. Vi skal sove hos moren hans fra i dag og hele helgen, noe jeg gleder meg masse til. Ser frem til å se hva vi skal finne på de neste dagene, sammen med moren og faren hans. Skal prøve å tatt litt bilder mens vi er der, og dele når vi er tilbake. Siden jeg ønsker å bruke tiden min mest mulig med dem, har jeg forhåndskrevet noen innlegg jeg skal dele med dere. Kommer nok til å dele en del på snapchat, så legg meg gjerne til der. @adalsjenta, heter jeg. Håper dere alle får en fin uke videre♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg