NÅ REISER VI TIL..


Hallo dere! Hvordan har dere det?

I skrivende stund sitter jeg i bilen med Martin, foreldrene hans, Milla og Michelle. Vi er på vei til Tønsberg! Her skal vi være frem til fredag.

Jeg har vært der to ganger tidligere, og jeg har forelsket meg litt i stedet! Det er så utrolig fint der, og en veldig fin plass å være. Sist gang var bare Milla med dit, men nå er begge hundene med på tur. Det synes jeg er veldig koselig!

Gleder meg til å være borte noen dager å bare slappe av, spise god mat, gå turer på nye plasser med jentene og shoppe litt. Det blir veldig godt nå kjenner jeg!

Håper dere har det bra, og at dere får en nydelig uke ♥️

1 kommentar
    1. Litt random, men har du bur til hundene dine? Og hvor gamle var de da de begynte å være alene hjemme? Spør ikke for å «ta» deg på noe altså, har bare fått hund nylig selv og lurer på din erfaring og innspill siden du har hatt hund så lenge😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg