MITT BESTE KJØP PÅ LENGE

Annonse | CDON

– Selfie pinne HER 

Jeg har lenge tenkt på å bestille meg et kamerastativ som jeg kan bruke med telefonen, og nå har jeg endelig fått gjort det. Jeg gikk for en selfie- stick, men dette er ikke bare en vanlig selfie-stick. Denne kan nemlig brukes på flere måter, og dras langt ut og stå på bakken som et kamerastativ. Ikke nok med det, så har den faktisk lys og bluetooth-fjernkontroll til. Stativet kan du ha helt nede i 32,5 cm, men det jeg liker best er at jeg får det 167 cm høyt. Har fått brukt det en del allerede, og jeg er veldig fornøyd.

Tok blant annet de bildene ute med Michelle og alene, her om dagen. De ble skikkelig fine!

Sånn ser det ut når det er satt helt opp, og kan enkelt pakkes sammen igjen. Det tar liten plass, og du kan lett ta det med deg dit du skal. Prisen er heller ikke så ille. Skjønner faktisk ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt et slikt stativ tidligere, for jeg har virkelig vært lei av å ta kun selfier, ikke ha plass til å sette opp telefonen eller ha noen til å ta bilde av meg. Kjenner du deg igjen? Da anbefaler jeg dette stativet, som du kan kjøpe det her. Her vil hvert fall bildene bli bedre i tiden fremover, og jeg gleder meg til å ta litt mer varierte bilder som jeg kan bruke til innlegg.

 

 

Snap: adalsjenta // Insta: annhelen.nygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg