MINE MEST LIKTE BILDER PÅ INSTAGRAM I 2018

Det siste året har jeg vært veldig aktiv på Instagram, mye mer enn tidligere. Jeg har postet hele 172 bilder som har utgjort  10 464 likes og en haug av kommentarer. Jeg har økt følger antallet mitt betraktelig, og med det også mer aktivitet der. Der har jeg både feilet og lært. Delt personlige ting, fine minner, en del bilder av hundene, photoshoots, og kanskje delt noen ting jeg ikke burde. Jeg har hvert fall fått mye glede av Instagram i år, og gleder meg til å bruke det enda mer i år, selv om jeg enda ikke har lagt ut noe enda i år, men det kommer ganske snart oppdatering der. Hadde vært veldig koselig om du ville følge meg der, heter adalsjenta som bloggen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg