MINE FAVORITTER AKKURAT NÅ

ANTREKK

Det må helt klart være den nye Cardiganen min på bilde over. Elsker at den har belte og hette, det får den til å se enda finere ut.

SNAPCHAT-PROFIL

@Ida.birk, hun virker så søt, genuin og ekte. Hun har to barn, mann, bygger hus og driver kontoen ved siden av hvor hun deler mye personlige ting, smarte triks og en ærlig hverdag med oppturer og nedturer. Generelt veldig inspirerende og spennende dame å følge med på!

SANG 

Enda ikke klart å glemme “Play-K-391”, den går på repeat hos meg hele tiden.

FAVORITT SMINKEPRODUKT

Helt klart det brynsproduktet jeg har begynt å bruke. Har prøvd flere, men aldri vært så fornøyd som nå. Bruker denne fra Makeup Mekka.

SPISESTED 

Har flere favoritter, blant annet Egon og Fridays, men det er ingen som slår kylling & pastaen jeg pleier å spise på Salt & Pepper i Hønefoss.

APP

Unfold. Helt genial til å lage bilder til å legge ut på Snapchat og Instagram.

TV-SERIE
Bloggerne, Influenserne, Ex on the beach og første date, er favoritter hos meg om dagen.

KLESBUTIKK

Jeg er veldig glad i Cubus og H&M, begge har veldig fine genserne og andre klær som passer fint nå som høsten har kommet. Spesielt Cubus, har allerede kjøpt en Cardigan og en strikkegenser, som jeg har bodd i siste uka. På H&M har jeg kjøpt mange bodyer som jeg er veldig fornøyd med, og det gjør det til en av mine favoritter!

 

Følg meg gjerne på:
Snapchat/Instagram- @adalsjenta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg