MARTIN TESTER SMINKEN MIN MENS JEG ER BORTE

Natt til i går sendte Martin meg noen videoer hvor han drev å rotet i sminka mi, og må si jeg synes det var hysterisk morsomt å se! Han prøvde Foundation, leppestift og vippelim. For han sin del gikk det ikke helt som planlagt, og endte opp med vippelim i øyet.

Jeg har redigert dette sammen til en Youtube-video for han, som nå ligger ute. Kan ikke si at jeg er så veldig god med redigering, men i løpet av en 12 minutters video, så var det ikke få ganger han banna, så videoen ble noe kortet ned som dere ser. Håper den gir dere en god dose latter!

Klikk her for å se videoen.

 

2 kommentarer
    1. 😂 Fikk meg en utrolig god latter og følte at det der kunne vært meg selv, for nei.. jeg er jente men nada peiling på hva din samboer og andre jenter/damer kan og får til 😂
      Men du skal vite jeg synes det var utrolig tøft gjort av deg Martin! Og jeg har nok samme oppfatning som deg at sminke er sminke 🙈😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg