LØRDAGSKVELDEN VÅRES

Hallo! Hvordan går det med dere? I dag har det egentlig vært en fin dag. Fikk meg en god natt søvn, og bare det gjør underverker for kroppen og psyken min altså. Startet dagen med en dusj, etterfulgt av en kopp kakao og litt jobb med SoMe. Martin har vært med faren sin, så jeg har bare vært hjemme å ryddet og vasket litt klær. I nåværende stund sitter vi barnevakt, for to jenter og en gutt. Det er veldig hyggelig. Lenge siden jeg har passet de nå, så det var veldig koselig å være med dem igjen. Alle er i seng, og nå skal Martin straks ut å kjøpe litt mat til oss, noe jeg ser frem til! Håper dere alle får en fin kveld videre♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg