JEG HAR FARGET HÅRET

For to dager satt jeg hårmodell for ei jeg kjenner på opplæringskontoret i Sandvika. Håret mitt var etter min mening ikke så pent nå, så en forandring trengtes. Jeg ønsker meg kaldt/grålig hår i lengdene, og en fin overgang med ettervekten. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, selv om jeg må innrømme at jeg kunne ønske meg enda kaldere i ettertid. Skal prøve meg på litt lillashampoo etter hvert. Men nå er håret mitt hvert fall mye jevnere og finere, og ser også friskere ut. Jeg elsker overgangen fra mørkt til lysere!

Før

Etter

Må tilføye at jeg har klippet håret mitt selv, men Fia gikk over der det var ujevnt. Anbefaler dere forresten å følge henne på instagram: @FiaGiskaas. Der ligger mye av det hun tidligere har gjort. Hun er lærling og utrolig dyktig!

2 kommentarer
    1. Så flott du ble 🙂 DU har et veldig pent hår, og det ble skikkelig fint med litt gyllent skjær 🙂 Ha en fin dag! Her regner det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg