JEG HAR FARGET HÅRET

Jeg har tenkt lenge på å farge håret igjen, ettersom håret mitt har vært så blandet nå, med mye farger i seg. Sist gang jeg farget det var i juni, da jeg satt hårmodell, og siden jeg har bleiket det en del tidligere har det lysnet en del nå og har mange nyanser i seg. Jeg har vært usikker på hvordan jeg vil ha det. Har tenkt på å gå tilbake til det mørke håret mitt eller lyst brunt, men også savnet det rosa håret jeg hadde tidligere i år. Etter å ha sett tilbake på litt minner fra den tiden, fikk jeg enda mer lyst. Jeg føler det er veldig meg!

Såå.. jeg gjorde det! 

WOW! Nå er håret rosa igjen, og jeg elsker det! Denne gangen med fargen mer knæsj, enn tidligere. Mer enn jeg hadde sett for meg at jeg skulle ha. Men jeg liker at jeg fikk det mer jevnt, og forhåpentligvis holder det lenger denne gangen! Snart er den rosa måneden også, så dette passet egentlig ganske bra inn nå. Føler meg så fin!

6 kommentarer

Siste innlegg