JEG FUNGERER IKKE UTEN DENNE!

I går viste jeg dere en sniktitt på min nye almanakk. Jeg har aldri vært flink på å skrive opp ting på telefonen, og følt at jeg har fått bedre oversikt når jeg har skrevet ned ting med penn og papir, altså i en bok/almanakk. Det gir meg en bedre oversikt, og siden jeg har ganske mye å skrive ned så synes jeg det er veldig kjekt! Jeg har lenge tenkt på å bestille meg en personlig almanakk igjen, men glemmer det like fort som tanken dukker opp. Men nå skal jeg få skikkelig orden og oversikt med min nye almanakk med leopardmønster, noe som skal bli veldig deilig! Jeg har skrevet inn når jeg jobber denne uken, nav møte, psykologtime og hvilke innlegg jeg skal poste hvilke dager.

 

 

Følg meg gjerne på:
Instagram/Snapchat- @adalsjenta

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg