IT`S MY BIRTHDAY

Hipp hurra for meg sjæl! 01:13 var det nemlig akkurat 21 år siden denne jenta med kullsvart hår og knallblå øyne kom til verden. Jeg har litt blandede følelser ved det å ha bursdag og fylle et år eldre. Jeg har så høye forventinger til dagen, og spesielt i dag kjenner jeg meg litt skuffa faktisk. Jeg veit ikke helt hvorfor, men det har liksom ikke vært noen feiring eller noe spesielt som har skjedd. Ei venninne, kompisen hennes og tantebarna mine kom innom en tur med blomster og gratulasjon, det var veldig koselig. Også har jeg spist middag med en kompis, som jeg også har tilbrunget store deler av dagen med. Jeg feiret bursdagen min med venner forrige helg, og i går feiret jeg med pappa og søstern, begge deler var veldig koselig! I tillegg var jeg på byen i natt en liten tur med søstern, det var en helt innafor start på bursdagen, sett bort i fra det å våkne opp med hodepine i dag da. Ikke akkurat alkoholen eller fyllesjuke som var problemet her, men heller kanskje det å ha sovet for mye kanskje, med tanke på at jeg har sovet mye mindre de fire siste nettene.

Jeg begynner å føle meg litt gammel, får litt panikk om det er lov å si? Det er jo allerede snart fem år siden jeg tok mopedlappen faktisk. Tida flyr for å si det sånn. Men samtidig er jeg takknemlig for å bli et år eldre, ikke alle får den muligheten.. Synes det er så viktig å sette pris på hver og en dag man får leve.

Nå skal jeg spise opp resten av oreokake-stykket mitt og svare på gratulasjoner, før jeg skal gå en kveldstur med jentene. Håper dere alle har hatt en nydelig påske, lagt alle forventinger og presset om ferie til side, og fokusert på her og nå.

 

Har forresten begynt å være litt mer aktiv på min private snap, og vlogger en del der. Legg meg gjerne til: @adalsjenta

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen! Fint å si hurra for seg sjøl også… og så fin du var på bildene :)) Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    2. Det er jo litt dumt å si at du ble skuffet på bursdagen din når du har tilbringet dagen med venner og familie. Du feiret jo den med vennene dine for en eller to helger siden og var på byn med søsteren din og en annen en på lørdag og.
      Slik som jeg ser det, ser det ut som at du hvertfall har fått feiret den og både vært med venner og familie.
      Må bare si at jeg ikke helt forstår hvordan du kan være skuffet over bursdagen din da..
      Det sitter jo andre som ikke har noen å feire den med i det hele tatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg