IT`S MY BIRTHDAY

Hurra! I dag fyller jeg 22 år. Synes ikke det er lenge siden jeg fylte 18 jeg. Tiden går fort!

Vært en rolig, men fin dag. Kjenner det på meg at denne bursdagen er veldig annerledes. Har allikevel kost meg med Martin og hundene i dag, føles veldig spesielt på en fin måte å være med han på dagen min. Det er første gangen på alle disse årene vi har vært med hverandre faktisk! Kvelden videre blir rolig. Tenkte å bestille litt mat hjem og slappe av. Deler litt mer om bursdagen min i morgen.

Håper dere alle har hatt en kjempefin dag! Ta vare ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg