INNKJØP FRA MAKEUP MEKKA

På en dag klarte jeg å knuse to puddere, og dagen etter gikk highlighteren. Det var derfor på tide å kjøpe inn litt nytt av sminke. Jeg har falt veldig for sminken til Makeup Mekka. De har ganske bra sminke til en rimelig pris. I tillegg var det 50% på alle ordinere varer, så det var veldig kjekt! Så da ble det innkjøp av både foundation, pudder, mascara, leppestifter og øynebrynspenner. Jeg har ikke prøvd alt enda, men brukt både ene foundation (kjøpt feil nå), pudderet, mascaraen og øynebrynspennen deres tidligere. Sistnevnte er nok mitt beste kjøp. Jeg har prøvd mange forskjellige, men aldri vært så fornøyd som det jeg er med denne. Den gir veldig fine og naturlige bryn.

Pudderkost HER | Hello Preddy Powder Foundation HER

Hydra Cover Foundation HER | Foundation HER | Foundation kost HER

Matte Lipsticks HER 

5XL Volume Mascara HER

Long Lasting Brow Tint HER (50% akkurat nå)

 

 

Kommer til å teste ut disse produktene de neste dagene, følg meg gjerne på snapchat for å se, @adalsjenta heter jeg der. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg