IKKE HELT SOM PLANLAGT

Så sitter jeg her igjen da, nok en gang. I overkant av to uker siden sist oppdatering. Igjen. Overhode ikke planlagt i det hele tatt, men tror rett og slett at jeg trengte det. På denne tiden har jeg vært en del med venner og familie, feiret jul og tenkt en del. Det har vært mye latter og glede, men har også hatt en del negative tanker som har gått over til tårer, redsel og sinne. Jeg har kjent på følelsen av lykke, men også vært sliten, hatt mye angst og vært uvel i kroppen. Tror det er vanskelig for andre på utsiden å forstå, for er det ikke bare å skrive et innlegg og poste selv om ting føles slik da? Hadde det bare vært så enkelt så, men jeg håper hvert fall på at det finnes noen som hvert fall kan sette seg inn i hvordan det føles. Nå mener jeg ikke nødvendigvis tingene jeg har gått igjennom, for i så korte trekk som jeg har fortalt om disse ukene så er nok det umulig. For jeg mener riktig nok følelsene av å kjenne på glede, redsel, lykke, sinne, og kanskje til og med angst. Jeg regner uansett med at alle har kjent på følelsen av å være lei seg en gang, og håper derfor på forståelse for at ting kan være vanskelig noen ganger.

Tenkte å ta opp en til når jeg først er innom, med noen tanker jeg har hatt den siste uka i forhold til bloggen. Jeg har blitt informert om at blogsoft avvikles, og at alle disse bloggerne slettes. Trodde med en gang at hele blogg.no skulle legges ned, så begynte å tenke ut en plan B i forhold til min vei videre. Men det er visst sånn at alle de som er flyttet over til den nye bloggplattformen, inkludert meg selv forblir om de ønsker. Så ting blir fremdeles som før, og at jeg kommer til å fortsette å blogge her, hvert fall enn så lenge. Og om jeg har misforstått denne informasjonen, så gjerne si ifra. Hadde satt veldig stor pris på det. Vært så mye frem og tilbake nå, og fullt mlig at jeg har tolket dette feil. Foreløpig så er hvert fall det eneste som skal forandres selve bloggingen og oppdateringene. De siste to månedene har egentlig oppdateringene her gått veldig opp og ned, og det vil jeg gjøre noe med. Det har noe jeg har sagt tidligere også, men føler meg liksom litt mer “klar” nå. Som sagt tror jeg at jeg har trengt å ta en liten “pause” og slippe å være bundet til å oppdatere like ofte som før, men samtidig savner jeg det veldig, ettersom det er dette jeg elsker å gjøre. Så sakte men sikkert ønsker jeg å komme tilbake, og gleder meg til å se resultatene det gir meg ved tiden.

Ellers håper jeg dere har hatt en koselig jul og kost dere masse! Kommer til å oppdatere litt angående min jul og litt bilder fra julaften fortløpende, og håper det er noe  som vil falle i smak hos dere. Skal også sette meg ned å lage en plan med innlegg for tiden fremover, så hvis det er noe du ønsker jeg skal ta opp eller som du savner, så legg gjerne igjen en kommentar!

1 kommentar
    1. 💕 Du skriver så flott 💫jeg har opplevd ganske mye av det du dessverre har opplevd💫Jeg kjenner jeg får vondt inni meg når du ikke har det bra 💫 Du fortjener å være lykkelig 💫 Go’klem fra meg 🐈💫🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg