HVA SKJER MED BLOGGEN?

Hallo dere. Nå er det 4 måneder siden jeg var innom her sist. Har faktisk ikke logget meg inn her heller, før for et par dager siden. Oppdaget da at flere av dere hadde lagt igjen noen hyggelige kommentarer som jeg ikke hadde sett heller, så det var veldig koselig å komme tilbake til

Så hva skjedde? Akkurat hvorfor jeg sluttet å oppdatere der og da husker jeg ikke. Men det har vært mye den siste tiden og jeg har trengt å bare trekke meg litt tilbake. Her på bloggen er jo der jeg pleide å være mest personlig tidligere, mens nå har det vært mer på snap. Så i blant har jeg delt noe der, men ikke alt. Jeg har som sagt trengt å bare trekke meg litt tilbake og bare være meg, og ikke dele alt. Fremover har jeg veldig lyst til å bli mer aktiv her igjen. Jeg har alltid elsket å skrive og dele, og det å formulere seg skriftlig kan være litt lettere i blant. Da kan jeg skrive litt, og endre/slette noe før det publiseres. Hvor ofte jeg vil oppdatere her, er jeg usikker på. Men jeg vil komme tilbake litt etter litt.

Håper dere alle har det bra, og at det skjer noe bra i livet deres om dagen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg